23 iunie 2010

Leapsa cu ploaie

          Pe la noi prin sat se zice ca atunci cand faci ceva pentru prima data trebuie sa iei o piatra in gura, asa ca uite-ma cum stau cu un pietroi sub limba in timp ce ma execut cu leapsa primita de la maestrul meictutauzand (Make2000). La noi la Craiova n-a plouat astazi - inca, dar sper sa n-o invoc acum alegand 5 cantece legate de ploaie care imi plac.
          In ordinea de pe tricouri, preferatele sunt:
1. Asta este, cam la egalitate cu November Rain, piesa preferata despre ploaie, pe care imi place sa o si fredonez (cu versurile ma descurc, cu vocea mai greu :P) - A-HA - Crying in the Rain!
2. Dupa mine, cea mai reprezentativa balada rock a anilor '90. Cine n-a dansat macar o data pe November Rain a celor de la Guns N'Roses a trait degeaba :P
3. Desi o one-hit-wonder, Billie Myers mi-a ramas in minte printr-o voce speciala si un videoclip...distructiv.
4. Pe Yiruma l-am descoperit de curand, printr-un noroc, as spune - mai exact prin recomandarea cuiva care primise o recomandare de la altcineva, etc. Un pian atins magic de niste degete pricepute, ce imi ofera o oaza de liniste de fiecare data cand am nevoie. Si tot un Kiss the Rain, ca mai sus!
5. Ultima, dar nu cea din urma, It's Raining Men! Am ales varianta celor de la The Weather Girls (si nu pe cea a lui Geri Haliwell, poate mai cunoscuta publicului larg) pentru ca mereu mi s-a parut ca melodia asta suna mai bine cantata de o femeie de culoare (fara discriminare).
          Fiindca trebuie sa o dau mai departe, trimit leapsa catre (o parte din) fruncea Craiovei: Oana, Licu, Anda si Cristi (ordinea e aleatorie). Ploaia fie cu voi! :D



3 comentarii:

  1. Excelente alegeri! Multumesc pentru nominalizare si pentru laudele nemeritate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. licuriciu asta mic, e fruncea:) noi suntem ajutoarele:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Amandoi sunteti niste dragi (sau draci) de baieti si meritati toate laudele! :)

    RăspundețiȘtergere