21 noiembrie 2010

Miss Romania la concertul Krypton

     Am ramas in urma cu articolele de pe blog, iar de cateva zile ma tot tin sa nu uit sa scriu despre ultimele "ieseli" sociale la care am luat parte, dar niciodata nu imi fac timpul necesar. Asa ca astazi mi-am eliberat cateva ore in agenda ca sa scriu pe blog. Da, am zis bine, ORE, pentru ca aseara, la concertul Krypton din Cafe Play (la care am ajuns prin curtoazia Andei), am luat multe notite care trebuie neaparat puse "pe hartie". :P
     Am ajuns la locul cu pricina in jurul orei 9 fara un sfert, concertul fiind anuntat pentru ora 9. De asteptat, de altfel, a inceput, propriu-zis, la 10, iar baietii au avut un start cam timid, in ciuda faptului ca prima piesa a fost singura din repertoriul lor (din vechiul lor repertoriu, de pe vremea Fodorului) pe care o stia publicul: "Iti mai aduci aminte". Piesele proprii au alternat cu interpretari ale altor melodii, printre care "Supergirl" (Reamonn) sau "This Love" (Maroon 5), care au reusit sa mai antreneze publicul. Eugen Mihaiescu, chitaristul formatiei, a asigurat cel mai bine interactiunea cu publicul si, la sfarsitul primelor 45 de minute de spectacol, i-a prezentat pe ceilalti componenti ai trupei: Fernando (tobe), Catalin (bas) si... Florin - Miss Romania (voce).
     Bineinteles ca nu putem trece peste momentul "Miss Romania" fara sa facem si noi cateva remarce si observatii mai mult ironice si mai putin subtile. Baiat frumos, cu o oarecare carisma data de un zambet si niste gropite care au cam provocat oarecare tremurici la o masa exclusiv feminina alaturata noua, Florin, cunoscut si de la emisiunea Megastar, a demonstrat o voce bunicica. Problemele au survenit acolo unde cei sau cele din public si-ar fi dorit sa vada mai mult un artist si mai putin un cochet care "simpte" muzica, inchide ochii atunci cand canta, are abilitati de dans din sold, gadila chitara, bea apa si lasa sticla sa ii alunece delicat si senzual din mana si multe alte rautacisme pe care nu mi le mai amintesc acum. Concluzia noastra e, ca peste vreo 10 ani, cand va fi mai barbat decat baiat, Florin va fi un artist desavarsit!
     Dar sa revenim la spectacol! Dupa o pauza de vreo 20-25 de minute, Krypton-ii au revenit la instrumente si ne-au mai binedispus cu ceva cover-uri: "It's my life" (Bon Jovi), "I feel good" (James Brown) sau "Let me entertain you" (Robbie Williams). Publicul a intrat in delir atunci cand a fost invitat in fata nimeni-altul decat craioveanul nostru, Claudiu Mirea, care a fost aplaudat la scena deschisa (daca putem zice asta in absenta unei scene :P). Finalul a fost unul circular, cantandu-se din nou, de data asta impreuna cu publicul animat, "Iti mai aduci aminte". S-a cerut bis, Eugen (care trebuie sa recunosc ca m-a cucerit) a glumit pe tema asemanarii dintre bis si miss, iar trupa a mai cantat vreo 2 piese pana sa plece definitiv "in culise".
     Subiectiv si fara sa ma pricep prea mult, reprezentatia per total mi s-a parut a fi una bunicica, punctand excelentele prestatii ale lui Eugen (atat ca prezenta cat si ca minuni scoase din chitara electrica) si Fernando (care a facut-o pe Oana sa planga dupa un set de tobe - cadou de Craciun). Pentru dovezi cu privire la parerea noastra despre Miss (adica filmulete de la concert), va invit sa aruncati un ochi aici. Pozele le gasiti aici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu