18 mai 2011

Despre Targul de Turism de la Craiova


          Mai sunt 9 zile pana la Targul de Turism de la Craiova, iar lucrurile incep sa intre in linie dreapta. Cred ca e prima data cand scriu despre job aici, dar cred ca o fac pentru ca am inceput sa tin atat de mult la evenimentul asta, incat aproape ca nu il mai consider o sarcina, ci un pas pe care trebuie sa il fac ca sa imi demonstrez ca pot. De fapt, stiu ca pot. Multe. Dar ma "inham" de fiecare data la ceva mai amplu (ca sa nu zic "maret" sau "grandios", fiindca nu incerc sa va "vand" nimic), tocmai ca sa imi depasesc limitele. In fine, nu mai intru in detalii dintr-astea motivationalo-inspirationale si trec direct la subiect.
          Nu va voi povesti cata munca e in spatele unui asemenea eveniment. Imi rezerv dreptul ca, in caz ca ceva (Doamne fereste!) nu iese bine, sa nu folosesc asta ca scuza. Si exista posibilitatea (mai bine zis "probabilitatea") sa nu fie chiar totul la imperativ. Vom invata din greseli, si exact pentru asta am nevoie de voi. Stiu cat de critici (uneori dureros de-a dreptul) pot fi bloggerii. Cu siguranta veti trece weekendul urmator prin Piata Prefecturii. Cu certitudine veti observa diverse maruntisuri "nelalocul lor"  pe care probabil ca eu le voi trece cu vederea in valtoarea evenimentului. Ce va rog este sa veniti inapoi la casele si calculatoarele/laptopurile/super-telefoanele voastre si dati-mi de stire. C-o fi comentariu la mine sau articol la voi pe blog, tweet, mesaj pe Facebook, offline pe mess, ce vreti voi, dar spuneti-mi ce si cum vi s-a parut (si de bine, si de rau), ca sa stiu pentru urmatoarea zi a Targului ce pastram si ce imbunatatim. 
          Imi doresc cu ardoare sa iasa bine. Asa, pentru sufletul meu si nu numai. Daca vreti sa ajutati (inainte, in timpul sau dupa) - si ma refer aici la promovare -, pot sa va pun la dispozitie bannere, informatii samd. Daca aveti voi idei fezabile in scurt timp si fara bani (:P), va ascult cu drag.
          Idealista cum sunt, ridic paharul cu suc de visine si zic: Pentru Craiova! :)


4 comentarii:

  1. conteaza pe o parere a unei persoane care nu a organizat foarte multe evenimente insa stiu ca pot sa observ atat lucrurile bine facute cat si munca/timpul "investit"

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! Asta imi si doresc. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare rau ca nu o sa fiu acolo, dar sunt convinsa ca o sa fie o treaba extraordinara...si sa stii ca te sustin moral (trimite-mi moralul si ti-l tin cat vrei :p)

    bisous! :p

    RăspundețiȘtergere
  4. @Monica, esti aici! ;) (hai, emotioneaza-te acum :P)

    RăspundețiȘtergere