28 septembrie 2011

Melodia saptamanii: Beauty of the Dark

          Am un playlist măricel. Când mai aud o piesă nouă pe la tembelizor și-mi place, o descarc (ca pe drogurile legale - ilegale). Alteori îmi mai trimit diverse persoane, cum e Oana, diverse piese care consideră ele că mi-ar plăcea. Le pun pe toate într-un ceaun, anume în Winamp, și le ascult pe sărite, la întâmplare, fără să fiu atentă cum se numesc sau cine le cântă. Apoi, când îmi dau seama că vreuna din piesele respective mi s-a întipărit pe creierul muzical, stai să vezi circ până o găsesc din nou. De vreo săptămână tot caut prin Winamp melodia de mai jos, iar acum, că am găsit-o, mi-a venit ideea să inaugurez o nouă rubrică pe blog: Melodia săptămânii. În fiecare miercuri, așadar, vă voi plictisi cu descoperirea muzicală a săptămânii, indiferent că e o piesă nou-nouță sau un pic mai prăfuită, din diverse genuri și epoci muzicale. Astăzi, Mads Langer - Beauty of the Dark.
          Audiție plăcută, "muzicofili"! :D





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu