25 februarie 2014

Blogmeet-ul craiovean - a doua aniversare

Vreme vine, vreme trece ... și habar nu am unde au trecut cei (aproape) 4 ani de la primul tweet meet (oficial) din Craiova, prilejul cu care am cunoscut actuali colegi și prieteni din Twitto-sferă și blogosferă (ca să nu mai zic de cei din viața reală). Unii am continuat pe drumul acesta, alții s-au axat pe alte domenii și au rămas doar cititori / consumatori de conținut online, în timp ce un nou grup de onlineri a luat ființă între timp. De doi ani încoace, colegul și amicul (ca să nu existe întrebări și speculații, citiți aici de ce n-am zis "prietenul") Daniel Botea a reușit să strângă în jurul lui un nucleu de bloggeri craioveni sau pasionați de online, alături de care a organizat cu perseverență blogmeet-uri lunare, combinate cu ieșiri distractive la ping-pong, baschet sau bowling. Și uite că duminica trecută, pe 23 februarie 2014, am sărbătorit cu toții, împreună cu invitați speciali din București, a doua aniversare a blogmeet-ului craiovean!
A doua aniversare a blogmeet-ului craiovean - poza de grup
Băutura, masa și tortul! le-am servit în Club 300, pe fondul discuțiilor despre online și nu numai. Special guests au fost patru dintre craii de la Kooperativa 2.0, și anume Chinezu, Vlad, Cristi (mic) și Loredana, care au venit să ciocnească un pahar de ceva cu noi, să cunoască lumea nouă, dar și să anunțe lansarea Campionatului de Blogging Craiova (care a și debutat cu o campanie care mă unge pe suflețel). În afară de ei a fost multă lume cunoscută (de mine) și multă lume la prima apariție, ceea ce nu poate decât să mă bucure pentru că vorbește în același timp de un nucleu de "ăi bătrâni", dar și de forțe proaspete care vin din urmă. Am conversat mai mult cu Iulian despre noul lui proiect, Battle of Witz, dar și cu Andrei de la Asociația Evolve despre Monumente Oltenia. S-a mai discutat despre o întâlnire a onliner-ilor craioveni cu reprezentanții Asociației "Craiova Capitală Culturală Europeană", stabilită joi la 12:30 în Sala Mare a Primăriei Craiova, la care sper să reușesc să ajung. 
Dintre oldies (în ale internetului) au mai fost Luci și Frik de la Craiova Forum, Rareș, Mircea de la VreauPizza.ro, Neydamn, Alex de la Sport Vârtos și Sergiu. Din cei mai tineri n-am reușit să rețin toate numele, așa că pentru a fi sigură că nu omit pe nimeni, vă trimit la lista de la Daniel de pe blog. 

În încheiere, mai zic o dată "La mulți ani!" blogmeet-ului, căruia îi urez cât mai multe ediții cu cât mai multă lume!

PS: Poza e furată de la Daniel. Mai multe fotografii, la el pe Facebook!


12 comentarii:

  1. Despre prima intalnire oficiala, cea din 2010 am auzit de la o bloggerita din Constanta, dar in weekendul respectiv eu eram in Bucuresti. Oricum si cu blogul eram la inceput :) Acum, dupa 2 ani de Craiova Blog Meet am primit un comentariu din Constanta, cu intrebarea daca in Constanta se intampla astfel de intalniri blogosferice. L-am ajutat si eu cu un raspuns pe Andru si sper sa fie cu noroc. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpa mea, ai facut o mica greseala. Prietenul nostru Daniel Botea nu este singurul fondator al acestor intalniri. Sunt 3 oameni care s-au straduit in acesti 2 ani sa faca ceva frumos cu bloggerii. Este vorba intradevar de Daniel Botea, dar mai este Marius Calugaru (Blogatu- chiar daca nu a venit din diverse motive) si Irimescu Razvan Damian (Neydamn). :P.... Hmmmm, sau chiar nu stiai???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai citit cu atentie ce am scris, pentru ca nu am afirmat niciunde ca Daniel este "singurul fondator al acestor intalniri". Ceea ce am scris, ca Daniel a adunat in jurul lui un nucleu de bloggeri, se traduce prin perseverenta lui de a promova aceste intalniri lunare prin articole pe blog, postari pe Facebook, mailuri si mesaje trimise fiecaruia in parte. Atat!

      Ștergere
  3. Exprimarea care ai folosit-o nu e corecta. Ma refer la "a organizat cu perseverență blogmeet-uri lunare, combinate cu ieșiri distractive la ping-pong, baschet sau bowling". Nu am scris ca sa ma iau de tine, ci doar sa fac o completare pt ca nu doar el a organizat aceste intalniri. Dar daca te ataci e probelma ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Exprimarea pe care am folosit-o este foarte corectă. Dacă facem analiză pe text, să recitim fragmentul: "Daniel Botea a reușit să strângă în jurul lui un nucleu de bloggeri craioveni sau pasionați de online, alături de care a organizat cu perseverență blogmeet-uri lunare, combinate cu ieșiri distractive la ping-pong, baschet sau bowling." Nu știam cu exactitate cine face parte din acel nucleu, așa că am decis să nu intru în amănunte. Nu consider omisiunea atât de dureroasă și în niciun caz nu mă atac. Îți arăt doar cu amănunte că nu ai dreptate și că ceea ce am scris nu scade cu nimic meritele soțului tău sau ale lui Blogatu. :)

      Ștergere
  4. Draga Dana, sunt convins ca nu aveai sa stii cine face parte din acel nucleu pentru ca nu ai mai participat in ultima vreme la aceste blog-meet-uri (sic!) si din acest motiv iti acord circumstante atenuante. Daniel a fost (si probabil va fi in continuare) liantul, dar si Neydamn si Blogatu au sustinut si au ajutat la organizarea acestor blog-meet-uri si langa ei i-as adauga si pe Mircea, pe Alex si pe Andrei, care au fost aproape mereu prezenti si au avut intotdeauna un cuvant important de spus. Cred ca inca suntem un grup unit si nu as vrea ca anumite lucruri marunte sa duca la dezbinarea acestui grup. Fiecare membru al acestui grup a avut si are meritele sale si nu cred ca e cazul sa facem un clasament cu cine a facut mai mult, pentru ca nu despre asta este vorba. Inclin doar sa-i dau putina dreptate Cristinei,pentru ca meritele unora din acest grup nu ar trebui stirbite. Vorba aceea, ori sutem bloggeri, ori nu mai suntem :) Si ca sa inchei in stilul lui Daniel, spor la Campionatul National de Blogging!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Sergiu, îmi pare rău că un articol care se dorea laudativ s-a transformat într-o goană după lauri. Cum am spus și mai sus, nu știam cu exactitate cine face parte din nucleul de bloggeri care a fondat sau participat cu regularitate la blogmeet-uri (da, pentru că n-am participat la ele, cum prea bine ai subliniat, deși nu văd rostul, pentru că n-am afirmat eu contrariul). Cristina îi menționa pe Blogatu și Neydamn, tu îi mai adaugi pe Mircea, Alex și Andrei, Daniel mai jos ne lămurește. Nu cred că aveam cum să știu 100% corect pe cine să numesc eu atâta timp cât nici cei cu mai multe participări nu au mereu același răspuns.
      L-am menționat în articol pe Daniel pentru că, iar repet ce am spus mai sus, el a fost cel care, lună de lună, a scris articole despre blogmeet, le-a promovat, ne-a invitat pe fiecare în parte, ne-a trimis mesaje și remindere șamd, ceea ce l-a transformat, în ochii mei, în cel mai activ promotor al lor. N-am scris că el e unicul fondator, n-am vrut să subminez meritele celorlalți fondatori sau participanți sau să fac vreun clasament, și cu atât mai mult nu pot crede că se destramă vreun grup unit doar pentru că unii ne-am supărat că nu ne-am văzut numele pe firmament.
      Cum zice și Daniel mai jos, mai bine ne-am concentra pe ce contează, că de ceartă fără rost e plină lumea! :P

      Ștergere
  5. Mai oameni buni, am spus de nenumarate ori ca Blog Meet-ul a luat nastere de la cei 3 care initial am tinut blog-meet-uri in 3, timp de vreo 3 luni :)

    L-am considerat primul blog meet pe cel din Februarie 2012, cand ne-am adunat mai multi decat cei 3, Blogatu, Cretu si cu mine. Intre timp au mai aparut si alti bloggeri, iar unii dintre ei au venit la majoritatea intalnirilor.

    In postarea de pe blog am o fotografie pe care am numit-o "baza blog meet-urilor" craiovene si acolo sunt Alex, Cretu, Sergiu, eu, Andrei si Mircea. Ar fi fost si Geordan, daca nu pleca in Germania. Acesta este nucleul :)

    Si ca sa fie clar, nu exista membri fondatori pentru ca nu avem un document pentru fondare :) Ne-am intalnit de placere, cine a putut si a vrut a venit, cine nu, este binevenit cand poate si vrea, nu este o problema.

    Imi aduc aminte ca atunci cand ne intalneam in 3, dupa fiecare intalnire apareau 3 articole despre micutul blog-meet, pe blogurile celor 3 participanti. Intr-o vreme am scris doar eu despre blog-meet-uri, nu m-a deranjat, dar cred ca ar trebui ca fiecare dintre noi sa mediatizeze intalnirea, cu link spre ceilalti. Asa crestem impreuna, fiecare are publicul sau si afla si altii despre intalniri. Hai sa nu ne mai certam pe nuante, ci mai degraba sa mediatizam intalnirile si sa ne gandim cu ce propuneri venim Joi la Primarie.

    Spor constructor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca a fost prea lung comentariul, il sintetizez. Daca tatal Constitutiei a fost Iorgovan, tatii Craiova Blog Meet au fost Blogatu, Daniel si Neydamn. Restul e Can-Can :))
    Nu se stie cine a fost mama, dar hai mama sa incercam sa venim si mai multi Joi si data viitoare la blog-meet, chiar daca nu mai avem invitati din Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere