28 februarie 2014

Cine spune ca se plictiseste in Craiova minte

Am auzit de multe ori lume - și în special craioveni de-ai noștri - plângându-se: "Mă plictisesc în orașul ăsta!", "N-am ce face aici!", "Nu se întâmplă niciodată nimic în Craiova!". Oameni mai deștepți ca mine au spus că numai proștii se plictisesc, iar ultimele zile mi-au demonstrat că numai cei care nu ies din casă nu văd câte lucruri se întâmplă în orașul nostru. Câte ceva pentru fiecare, ca să fie toată lumea mulțumită:

De miercuri, 26 februarie, până duminică, 2 martie, la Teatrul Național "Marin Sorescu" se desfășoară cea de-a XIII-a ediție a Târgului de Carte Gaudeamus, organizat de Radio România. Pe lângă vizitarea standurilor de cărți, puteți participa la lansări de carte, expoziții, dezbateri, concursuri de lectură, momente poetice, mese rotunde etc, iar doritorii pot dona o carte în cadrul proiectului "Cărțile se întorc acasă" al Rotary, Rotaract Club Craiova și Radio România.
Lansarea cărții Culele din Oltenia și evoluția lor până în 2010
Ieri seară, Electroputere Parc a fost gazda evenimentului Global Village organizat de AIESEC Craiova. De cum am intrat în mall am fost atrasă ca un magnet spre spațiul în care tinerii voluntari dansau, ascultau muzică și discutau cu trecătorii. Voluntarii străini care activează în asociație au pregătit câte un stand de prezentare a țării de unde provin, invitând trecătorii să afle câte ceva despre cultura lor, să guste preparate tradiționale, să picteze, să cânte la instrumente tradiționale și să se implice în tot felul de activități interesante. După cum mă așteptam, cele mai populare (și populate) standuri au fost cele ale țărilor mai exotice și mai îndepărtate (Uganda, China sau Indonezia). Per total, am rămas impresionată de fluxul mare de vizitatori ai mall-ului care s-au oprit să admire standurile și să discute cu voluntarii, ceea ce înseamnă că avem din ce în ce mai mulți craioveni cu mintea deschisă!
Voluntari AIESEC dansând :)
Standul Rusiei
Standul Kazahstanului
Standul Indoneziei
Standul Ugandei
Standul Chinei
Tot în mall, dar de data asta la magazinul New Look, a avut loc aseară un eveniment de shopping și distracție (în special pentru doamne și domnișoare). Cei care treceau pragul magazinului puteau să servească (în mod gratuit) o bere Redd's în timp ce se plimbau printre rafturi, puteau să citească reviste de fashion puse la dispoziția vizitatorilor și să ia parte la o ședință de make-up. Cea mai mare surpriză venea la casă, acolo unde puteau beneficia de o reducere de 25% la produsele achiziționate. Reducerile mai sunt valabile până duminică, 2 martie!
Make-up session de la Marionnaud
Eveniment Redd's & New Look
Cumpărături cu reduceri
Oana se înnoia
În Piața Mihai Viteazul este un târg de mărțișoare la care puteți găsi orice fel de mărțișor, floare sau cadou pentru 1 Martie. Pentru că sunt subiectivă și am gusturi bune, vă recomand să treceți pe la standul Mika Art, de unde puteți achiziționa mărțișoare ... vintage! :)
Standul Mika Art
Broșe și gulere croșetate manual
Brățări-mărțișor
Pe esplanada Teatrului Național "Marin Sorescu" din Craiova sunt expuse echipamente complexe de intervenție, descarcerare și acordare a asistenței medicale de urgență din dotarea inspectoratelor pentru situații de urgență din județele Olteniei, achiziționate prin proiecte cu fonduri europene. Trecătorii pot să afle mai multe informații despre ele și pot participa și la cursuri și demonstrații de prim-ajutor.
Barcă de intervenție
Mașină de pompieri
Demonstrații de prim-ajutor
Cam așa m-am plictisit eu zilele acestea. Voi? :)



3 comentarii:

  1. Eu m-am bucurat de comedia "Telecomandati" de la CS alaturi de Face ACT. Am ras de m-am spart :)) Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă un exemplu că se întâmplă atâtea lucruri, încât nu se poate să nu se găsească ceva pe gustul fiecăruia! :)

      Ștergere
  2. Intr-adevar in Craiova sunt mule evenimente, dar sunt slab promovate. De cele mai multe ori aflam despre ele dupa ce s-au intamplat.

    RăspundețiȘtergere