29 septembrie 2014

Cu Anda la taifas

Nu că n-am sta noi la taifas și cu alte ocazii mai puțin oficiale, dar iar m-a invitat Anda în emisiunea pe care o moderează la Alege TV. Într-o ediție specială cu invitați aparte (vorbesc de Valentina de la Centrul Dagmar și domnul Florin Ridiche de la Muzeul Olteniei), Anda a făcut loc și pentru o discuție cu mine despre călătorii și vacanțe low-cost.

Cum deja încep să mă obișnuiesc (nu știu încă sigur dacă mă obișnuiesc cu vorbitul la TV sau cu taifasul cu Anda sub lumina reflectoarelor), iar nu am simțit când a trecut timpul de emisie. Am discutat despre cum îmi organizez vacanțele, despre locurile vizitate și cele care mi s-au lipit de suflet, despre zboruri low-cost și city pass-uri și câte și mai câte. Dacă vreți să mă vedeți cu Anda la taifas, eu îmi fac intrarea grandioasă de la minutul 48:30. :)) Vizionare plăcută (și aștept părerile voastre)! :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu