10 octombrie 2014

Cati biciclisti sunt(em) in Craiova?

M-am inclus și pe mine în rândul bicicliștilor craioveni, mai ales de când am dat tura aia de parc fără cască (sunt o rebelă)! În altă dezordine de idei, eu sunt încă o începătoare, biciclistă-amatoare, dar dacă voi sunteți mai evoluați decât mine, bicicliți în mod regulat sau pe rute mai incitante decât în cerc pe velodrom, e bine să știți că ni se pregătesc primele piste stradale pentru bicicliști în Craiova. Cred că la acest demers au contribuit și desele manifestări pro-biciclete din oraș, cum ar fi marșurile Critical Mass și plimbările Cycling Day organizate de JCI Craiova
Și pentru că știm că suntem mulți, dar nu știm exact câți, cei de la JCI invită toți bicicliștii să apeleze la acest sondaj și să îl completeze. Eu mă las în afara sondajului pentru că nu dețin o bicicletă...încă! :D



Un comentariu: