14 decembrie 2015

Cutiile mele pentru ShoeBox 2015

Acestea sunt cutiile mele pentru ShoeBox 2015. Dacă nu le-ați pregătit pe ale voastre până acum, mai aveți aproximativ 30 de ore în care puteți să faceți rost de cutii, să le înveliți în cutie de cadou, să le umpleți cu daruri și să le aduceți la unul din punctele de colectare. Poate reminder-ul meu vine târziu, dar am încredere în voi că vă puteți mobiliza exemplar pe ultima sută de metri!

Anul acesta am pregătit 5 cutii, pe care am și lipit etichete pentru profilul ideal al destinatarului (fetiță / băiețel + vârsta aproximativă). Conținutul lor e diferit în funcție de vârstă, dar toate cutiile includ, în mare, aceleași 5 categorii de produse:
1. Rechizite, pentru că îi încurajăm pe copii să scrie, să citească, să învețe bine, să se manifeste artistic și să se dezvolte. Am pus în cutii caiete, cărți, agende, blocnotes, creioane, guașe + pensule, calculator de buzunar.
2. Dulciuri, pentru că tuturor ne plac, dar mai ales copiilor. Ciocolățele, bomboane de pom, biscuiți, turtă dulce, tot soiul de cutii cu diverse chestiuni dulci de ronțăit se găsesc în absolut toate shoebox-urile.
3. Produse de îngrijire, pentru că încurajăm igiena în rândul copiilor. Noi am băgat în cutii periuțe + pastă de dinți, săpunuri, absorbante, șervețele de nas.
4. Jucării, din același motiv ca dulciurile. Am pus niște jocuri de lemn, yoyo, fluiere pentru copiii mai mici, decorațiuni de Crăciun și baloane.
5. Hăinuțe / accesorii. Anul acesta nu am avut timp să facem o triere prin dulap, astfel încât să găsim hăinuțe (haine mai vechi de-ale noastre, pe care nu le mai purtăm, dar care arată impecabil!), pe care să le punem în cutii. Dar am băgat câteva perechi de mănuși și niște mici bijuuri pentru fete (colier, brățară, broșă, ceas de mână).

Mai sus am scris câteva din lucrurile pe care eu și Oana le-am băgat în cutiile pentru ShoeBox 2015, ca un exemplu și un model pentru voi. Simțiți-vă liberi să puneți în cutii aceleași lucruri sau orice altceva, dar țineți cont să pregătiți un cadou pe care și vouă v-ar plăcea să-l primiți. Până la urmă, ShoeBox este despre plăcerea de a dărui și despre dorința fiecăruia de a pune un zâmbet pe chipul unui copil. Mulțumim echipei Rotaract că ne aduce zâmbetele copiilor mai aproape! 
Poză de la Rareș
Nu uitați că deadline-ul pentru ediția din acest an este 15 decembrie. Pentru mai multe detalii, intrați pe acest event pe Facebook. Spor la împachetat! :)

PS: Mai aveți timp și să fiți Moș Crăciun pentru unul dintre copiii bolnavi de la Fundeni și Institutul Oncologic București. Detalii aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu