04 decembrie 2015

Una calda de la Orange

Cred că-s +10 ani de când sunt clientă Orange. Între timp am testat și cartele și abonamente Vodafone și Digi, dar parcă tot la Orange am găsit stabilitate, oferte bune, acoperire decentă și prețuri ok, așa că am rămas aici. Ieri a fost ziua mea și, din mulțimea de mesaje și mailuri cu oferte aniversare de la diferite companii, am zis să verific oferta celor de la Orange, care promiteau un cadou în minute naționale / minute sau SMS-uri în roaming / internet pe mobil. Deși după logarea pe site-ul lor n-am găsit exact de unde se activează această ofertă, am dat peste ceva mult mai fain: Configuratorul Orange Young. Aparent, dacă ai sub 35 de ani poți să-ți modifici abonamentul în funcție de preferințe pentru a ajunge la costuri minime pentru maxim de beneficii. Știu că am mai aterizat pe acolo acum ceva vreme, dar nu mi s-a părut nimic deosebit (adică nicio mare diferență între facilitățile oferite de abonamentul pe care îl aveam atunci și cele pe care le puteam configura). De data asta nu știu dacă am avut noroc, dacă au fost și ceva bonusuri aniversare, dar hai să vă arăt cum mi-am upradat abonamentul cu doar 17 cenți/lună.


Nu zic că la alți operatori de telefonie mobilă nu sunt oferte și mai avantajoase (știu că am niște fani Digi prin lista de prieteni de pe Facebook), dar sper ca măcar să îi fi dat o idee bună cuiva care ține la abonamentul Orange. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu