11 ianuarie 2012

Melodia saptamanii: Ai Se Eu Te Pego

          Iertat să-mi fie, am încercat să rezist cât de mult s-a putut. De obicei, când un cântec este pe toate wall-urile, timeline-urile, radiourile, blogurile și buzele, nici măcar nu mă învrednicesc să îl ascult, tocmai pentru a nu fi la fel ca restul lumii. Dar am făcut greșeala să îl ascult ieri pe băiatul ăsta, Michel Telo. Care nici măcar nu-mi place. Și nici videoclipul. Și cred că nici versurile prea tare nu mi-ar plăcea, dacă aș ști ce zice el acolo pe limba lui (deși am înțeles că "ai se eu te pego" ar însemna ceva de genul "vai, dacă te prind"...). Dar mi s-a părut că instrumentele alea fac o treabă excelentă, și de când am avut părerea asta, adică de ieri, ascult melodia pe repeat. Probabil o să-mi treacă repede de ea, dar până atunci zic să o mai ascultăm o dată!
          Astăzi, Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego.
          Audiție plăcută, "muzicofili"!



2 comentarii:

  1. Dana, ai rezistat cu stoicism! pe mine ma terorizeaza de vreo 2 luni, a devenit ca o formula de salut deja =))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cami: uite ca si cei mai puternici dintre noi (adica eu :P) mai cedeaza uneori! :))

    RăspundețiȘtergere