05 septembrie 2012

Melodia saptamanii: Blue Jeans

          Imediat se fac 7 zile de când nu reușesc să-mi scot melodia asta din cap. După ce am îndrăgit-o pe Lana imediat ce am ascultat (obsesiv, la vremea lor) "Born to Die" și "Video Games", a venit și vremea blugilor să țină capul de afiș al rubricii miercuri-săptămânale. Dom' Sorin mi-a indicat melodia, undeva prin martie, spunându-mi că i se pare cea mai senzuală melodie a Lanei. Plus videoclip la fel de senzual. A durat ceva să mă infectez de microb. :)
          Astăzi, Lana del Rey - Blue Jeans.
          Audiție plăcută, "muzicofili"!



7 comentarii:

  1. Ador piesa , eu de 2 luni sunt "infectata" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adriana: Mie mi-e frica nu cumva sa ma plictisesc de ea, la cat si cum am ascultat-o saptamana asta! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Super, are niste inflexiuni in voce care amintesc de preferata mea din liceu: Tanita (daca ati auzit de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Natural: Daca e vorba de Tanita Tikaram, sigur ca am auzit. Aveam Twist in My Sobriety si Cathedral Song pe o caseta, cand eram mica. :)
    Daca e vorba de alta Tanita...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alexandra Nu-ti fie frica , daca te plictisesti din greseala , nu o asculta ceva vreme , si dupa aceea crede-ma , iti va placea si mai mult .Mie mereu mi se intampla asa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Adriana: Hihi, n-am mai ascultat-o cateva zile (pana ieri, adica), si-apoi iarasi pe repeat inainte! :D

    RăspundețiȘtergere