11 martie 2013

Punctul pe i-ul din...IPL

Doamnelor și domnișoarelor, uite că după ce acum o lună și jumătate scriam primul meu articol despre produse cosmetice și de îngrijire, acum a venit rândul unui alt subiect ... feminin. Vă propun, deci, o dezbatere despre avantajele epilării clasice versus cele ale epilării definitive (cu IPL). La o primă vedere, problema pare simplă, rezolvată fiind chiar de cuvântul definitiv, mai ales că nu cred să existe femeie care să nu fi zis măcar o dată în viață "Ce n-aș da să nu mai am atâta păr pe (adăugați partea corpului pe care ați vrea s-o simțiți, odată și pentru totdeauna, netedă ca un fund de bebeluș)". 
Și totuși... 

Epilarea clasică (lamă, ceară, benzi, aparat, cremă depilatoare, sugaring – de asta am auzit făcând cercetare pentru acest articol și altele, probabil, de care eu încă nu am auzit) are avantajele ei. Unele metode sunt rapide (lama), unele nedureroase (crema), multe oferă rezultate pe termen destul de lung (ceara). Însă principalul avantaj pe care îl avea până astăzi pentru mine în fața metodelor definitive era cel legat de naturalețea procesului. Mi se părea oarecum normal ca părul să crească, să fie tăiat / smuls din rădăcină și să crească din nou, acesta fiind unul din procesele logice, normale, naturale ale corpului uman. 
Dar...
Majoritatea metodelor clasice eficiente sunt consumatoare de timp și bani și, ca s-o spun pe-a dreaptă, prea dureroase pentru pielea mea sensibilă. Așa că priveam cu un ochi suspicios și cu unul zâmbitor ideea de epilare definitivă nedureroasă, și mă voi referi aici la metoda IPL, prin lumină intensă pulsată, care, la o privire mai atentă, are următoarele avantaje: 
1. Are efecte mult mai lungi decât cele ale epilării clasice. Chiar dacă nu poate fi vorba de o îndepărtare permanentă a părului (am citit despre persoane pe care le-a ținut epilarea definitivă în jur de 6 ani), cred că e suficientă și o reducere permanentă a părului din zonele nedorite, acesta fiind termenul politically correct
Epilator Silkn cu lumina intens pulsata
Sensepil XL cu 40.000 impulsuri
2. E recomandată și utilizată de medici, deci e sigură. 
3. E nedureroasă. Razele de lumină emise de aparatul de epilat creează în unele cazuri un ușor disconfort, resimțit ca o senzație de căldură intensă, dar îmi imaginez că nimic comparabil cu distracția de la epilarea cu ceară. 
4. E eficientă (în funcție de diverși factori precum culoarea pielii și a părului, se stabilește o anumită rată de succes) 
5. E relativ avantajoasă, ținând cont că vorbim de perioade de ani de zile fără să mai investești alți bani și timp în epilat. 
6. Poate avea loc acasă. Nu vă trebuie decât curaj și un aparat pentru epilare definitivă / epilator cu lumină intens pulsată (pe care îl găsiți la reducere în acest magazin online, alături de alte promoții la produse de îngrijire personală). 

Momentan eu sunt la stadiul în care adun curajul! Voi ce părere aveți? :)

PS: Cu acest articol particip la competiția Spring SuperBlog 2013.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu