02 octombrie 2014

Ce sa fac cu IzoMiorita?

Dragilor, am nevoie de puțin ajutor de la prietenii mei (online și offline)! :)
Vă povesteam în urmă cu 2 săptămâni de IzoMiorița, afacerea socială de succes care mi-a atras cel mai mult atenția dintre câștigătoarele de anul acesta ale competiției Fabricat în Țara lui Andrei. Lui Lucian Stanciu i-a venit ideea să folosească proprietățile lânii și să deschidă un centru industrial de prelucrare a lânii de oaie și transformare a acesteia în izolatori termici și fonici. În semn de mulțumire pentru articolul meu, Lucian mi-a trimis o mostră (Mulțumesc, Lucian!) pe care eu vreau să o testez și ... nu știu exact cum. Pentru asta o să vă rog să-mi spuneți voi ce să fac cu bucata mea de IzoMiorița, unde și cum să o folosesc pentru a-i testa calitățile?
Prima sugestie pe care am primit-o a fost să iau două ghivece, pe unul să îl tapetez pe interior cu IzoMiorița, să le umplu cu pământ și să pun câte un bulb la interior și să le las afară / în pivniță / în alt loc rece peste iarnă. La primăvară câștigă ghiveciul cu bulbul nedegerat. 

Alte idei? :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu