03 septembrie 2010

Gratarul de dimineata

Poate va mai amintiti de aventura de pe Transfagarasan despre care v-am povestit aici. Daca nu va mai amintiti, luati-va cateva minute si cititi-o, ca sa avem toti acelasi punct de plecare. Sau daca va e lene tare, va fac eu un rezumat: 4 nebuni pe Transfagarasan, am pus cortul pe malul unei ape care s-a revarsat (peste noi), (n-)am dormit o noapte in masina, a doua zi am urcat la Balea Lac, moment in care am taiat povestirea brusc. Fiindca n-am vrut sa amestec muntele cu "marea"! De la Balea Lac ne-am scoborat de pe Transfagarasan si drum intins pana la ...Ocnele Mari! Fiindca acolo era Monica (al treilea dinte al Tridentului nostru) cu parintii in concediu, acolo era soare si puteam sa ne intindem si uscam toate lucrurile ude, acolo era strand (apa + soare = "mare") si erau gogosi infuriate :D
Plecasem de acasa pentru trei zile cu portbagajul plin de mancare: carnaraie (ca doar visam sa mancam gratar de trei ori pe zi), diverse plante care oricum erau irelevante pe langa carne (cartofi, porumb, rosii, ciuperci, etc) si tot felul de bunatati. Dar cum prima zi am fost vizitatori si am avut timp doar de un gratar (inainte de diluviu), a doua zi am fost pe drum si ne-am gratarit doar o data (seara, cand am ajuns la Ocne), pentru ultima zi ne ramasese o cantitate impresionanta de carne, oferta diversificata: mici, pulpe, carnati, piept de porc, ce doresti, ce poftesti! Dar ultima zi era zi scurta: de balaceala, de strans bagaje si corturi si plecat acasa! Gratarul de pranz/seara nu mai era cuprins in timeline, asa ca am decis sa facem...gratarul de dimineata! :D Asa ca pe la 7, inainte sa devina caldura (de la soare si de la gratar) insuportabila, am inceput sa punem carnea (si nu numai!) la sfarait. Rezultatul a fost unul...indestulator :D Desi ne-am cam chinuit un pic cu un gratar mic, motiv pentru care ne-ar prinde bine, pe viitor, unul mai mare, cum e cel oferit de  www. campinggrill.ro pe blogul lui Chinezu ;)
 Pacat ca nu ne-a dat in gand sa facem poze decat spre sfarsitul sesiunii de gratareala, dupa cum vedeti:

Disclaimer: Acest blog va câştiga grătarul de Camping Grill :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu