06 septembrie 2010

Oameni pentru un Secol

Sa facem un lucru bun o data in viata nu ne face oameni mai buni. Sa facem un lucru bun ocazional nu ne garanteaza un loc in Rai (pentru cei care ne dorim unul, vreau sa zic!). Nu intindem o mana de ajutor cuiva pentru ca asteptam ceva inapoi, o rasplata sau o recompensa. O facem pentru ca suntem oameni. Putem fi oameni pentru o zi asa cum putem fi oameni pentru un Secol. Nu, nu am gresit cand am scris "secol" cu majuscula. Pentru ca ma refeream la un nume propriu, mai precis la porecla unei persoane. 
Pe Secol (Victor) l-am cunoscut toamna trecuta, cand a intrat in randurile membrilor AIESEC Craiova. In relativ putinele dati in care am interactionat mi s-a parut un baiat foarte inteligent, cu foarte mult bun simt si plin de initiativa. Unde mai pui ca este si frumusel foc si are simtul umorului, incepi sa te gandesti ca e ireal si sa ii cauti defecte. 
Din pacate, chiar exista unul, fizic si vizibil. O problema la ochiul stang ii permite sa vada cu el doar o lumina. 
Din fericire, problema lui Victor se poate rezolva printr-un transplant de cornee si un implant de cristalin. 12.000 de lei noi (120 milioane lei vechi) costa toata operatia, o suma mare, dar nu imposibil de strans daca suntem oameni :)
Donatii putem face in contul RO40INGB0000999901742311, titularul contului fiind Victor-Andrei Cocora
Secol, sa ne vedem sanatosi! ;)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu