18 iunie 2008

Life in Bcn - Jurnal de bord 18.06.2008

Mancai niste macaroane si-mi picara greu la stomac :P
Am avut o saptamana plina si ma asteapta una si mai incarcata.
Saptamana asta am avut examen, alalteri, la engleza (piece of cake) si ieri a trebuit sa predau eseul despre Atonement, o carte excelenta, scrisa cu o tehnica deosebita (recomand si filmul doar ca sa va bucurati de jocul "Gasiti cele 200.000 de diferente"). Am mai fost la cumparaturi (sau achizitionat, cum le spun eu), si m-am inoit cu un mp3 de 2GB (de care sunt foaaarte mandra, mai ales ca mi s-a parut, la 26 euro, destul de ieftinut) si un stick de la TDK de 8GB pt Oana (de care sunt si mai mandra, la cei 23 euro pe care i-am investit in (nu cheltuit pe) el). Si nu, nu ma laud, dar pun si preturile in cazul ca cineva "de acasa" citeste blogul asta cand n-are altceva mai bun de facut, si vrea sa ii aduc. Aseara am stat sa privesc Operación Triunfo (un fel de Big Brother combinat cu Megastar la nivel elevat) pana la 02:00. E frustrant sa vezi cat de profesionisti pot sa fie vesticii, ce spectacol pot face, ce experti au in juriu, si ei, la randul lor, parte din spectacol, si cat te poate prinde un asemenea show, si nu-ti mai dai seama cand au trecut 5 ore in fata televizorului. Si cand, intr-un final, te uiti la ceas, te gandesti ca ai stat 5 ore cu sufletu' la gura sa vezi cine va fi eliminat editia asta, sau cine castiga, ca ai ras de glumele lor si ai plans de lacrimile lor, ca ai cantat melodiile odata cu ei si ai tremurat in fata juriului ca si cum era in joc intreg viitorul tau...Anyway, 02:oo o'clock --> to sleep! Ma trezii de dimineata, bagai niste haine la masina, apoi iesii prin oras, vizitai Palau Güell, care, din pacate, era in renovari, si nu aveam acces decat "in pivnita", apoi venii aici la biblioteca sa ma plang blogului "ce de treaba am si bolnava sunt", sau "batrana", depinde de la bunica la bunica.
Asta a fost tot ce s a intamplat pana acum; uite ce am de facut de acum inainte:
Intr-o juma de ora tre sa ma intalnesc cu o EP-itza(cine stie cunoaste) sa isi dea testele de nivel la engleza si apoi directia sediu pentru sedinta de EB...sau mai bine zis, sedinta cu Albert. Maine (19 iunie) o sa stau in casa sa ma spal, epi, etc si sa mi fac bagajul, pentru ca maine noapte iau autobuzu´spre Madrid, unde ma asteapta MC Transition Party. Fiindca ajung acolo mai devreme de inceputul agendei si plec un pic mai tarziu de sfarsitul ei, o sa am timp sa fac si ceva turism pe cont propriu, asa ca maine va trebui sa-ncep sa-mi fac planurile si aranjamentele. Ma intorc in Barcelona pe 23 dimineata, si o sa am o zi de "descanso". Pe 24 e Sant Joan, si am auzit ca obiceiul locului e sa se faca in noaptea respectiva, "fiesta" pe plaja (m-a invitat my Phonetics friend). Apoi ziua urmatoare ma duc cu Dana la my Phonetics friend acasa sa ne faca paste si sa bem Bailey´s (eventual smoke some marijuana: propunerea lui-refuzul meu), iar ziua de dupa ziua asta a ramas ca mergem sa incercam sushi. Si in plan indepartat - Transition in @ si planificarea perioadei urmatoare...
Lots of things done and a whole lot more to do! Talk 2U soon, my friends!


Un comentariu:

  1. DAnaaaaaaaaaaaaaa

    TEndrè que comenzar a aprender Rumano :p

    Un fuerte abrazo desde Mèxico!!!

    RăspundețiȘtergere