02 iulie 2010

Dor de Orhan

Tot vorbeam in ultimul timp cu Monica de Turcia si de Istanbul, ne lua valul si ne emotionam, apoi ne venea sa radem, apoi iarasi cadeam pe ganduri. Ne era si ne e in continuare tare dor de ayucuk Orhan, iar astazi, absolut intamplator, am dat peste ceva ce nici nu-mi mai aminteam ca am pastrat: Visul lui Orhan, in rolurile principale cu Bela 1 si Bela 2 (care, contrar asteptarilor, nu inseamna Frumoasa 1 si Frumoasa 2, ci Beleaua 1 si Beleaua 2 - astea fiind noi :D)
 

3 comentarii:

  1. nu se intelege mare lucru din imaginea scanata, dar pentru ca sunt extrasenzoriala, presupun ca e vorba de Beleaua 1 si Beleaua 2 care atrag un grup de turci, conducand ireversibil la moartea lui Orhan? :D Si daca mai aveti desenul original, vreau sa-l vad sa ma lamuresc ce e cu "childhood", "sky", "CIA" si "FBI". :D

    RăspundețiȘtergere
  2. pisicule, imaginea nu e scanata, ci impozata, de aia se vede asa rau. Orhan nu e mort, doarme si viseaza (de aia ies bulele alea din el :P). cat despre CIA, FBI si restul, trebuie sa ma consult cu Monica inainte, ca nu mai stiu nici eu ce insemnau :D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu mai am nici cea mai mica idee :))...ma amuza doar ca aparea si Toto in visul lui Orhan :)) (acum, daca stau sa ma gandesc bine, am impresia ca el visa ceva cum ca Toto ar fi lucrat pt CIA/FBI...)

    RăspundețiȘtergere