01 ianuarie 2012

Dorinte douamiidoisprezeciene

          Dacă listele cu dorințe (bucket lists) și deciziile (resolutions) se iau de obicei la final de an, apăi să bag și eu răpidi, până nu e în 2012 toată planeta. Nu vreau să mut munții, ci chestiuni umane și tangibile, deci să le enumerăm aici didinjos:
- vreau să fiu sănătoasă (și eu și ai mei), nu ca acum, când îmi trecu febra ca să mi se umfle amigdalele...
- vreau să călătoresc mai mult (să trec de pragul de 20 de țări vizitate);
- vreau să petrec mai mult timp alături de oamenii care merită să le dedic timpul meu. Să fiu mai copilul părinților mei și mai sora Oanei. Să le fiu mai prietenă prietenelor mele: să vorbesc și să ma văd mai des cu Cris, să ne regăsim mai des decât duminica cu Monica, să bat mai multe drumuri dimineața cu Anda și să ies în mai multe pauze de prânz cu Mădă; și să fac drumul ăla la Cluuuj, să văd cât de bună gazdă e Io. :D
- vreau să citesc mai mult - o carte pe lună măcar. Aș zice tot aici și să stau mai puțin pe net, dar era vorba de dorințe fezabile! :P
- vreau să îmi iasă bine toate lucrurile pe care le fac, fie că le încep sau le continui. Și pentru asta știu că trebuie să muncesc mai mult. O să încerc!
- vreau să mă decid dacă scriu pe blog pentru mine sau pentru cititori. Când o să mă hotărăsc, vreau să trec pe domeniu propriu, și de acolo mai vedem.
          După ora din România, sunt de aproape 4 ore în 2012. Deci, cu ce să încep? :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu