08 februarie 2012

Melodia saptamanii: The Storm

          Pentru prima dată, săptămâna asta nu am avut o singură melodie care să mă urmărească peste tot, ci mai multe. Abia scăpată de obsesia săptămânii trecute, am dat în patima unui folk iernatic, dar care mi s-a lipit pe urechea-mi muzicală: Costică David - Alergi prin zăpadă. Pentru că ... "alergi prin zăpadă, ninsoarea e deasă; nici nu știi când ninge cât ești tu de frumoasă"! La la la la... În fine, nu se "răcise" bine plăcerea de a asculta obsesiv-compulsiv piesa de care tocmai vă vorbeam, căci am dat peste alta, aflată din punct de vedere muzical la polul opus (cum ar zice un prieten, la 360 de grade :P). E vorba de remix-ul mai mult decât aducător de "chef de chef" la melodia Cuando a lui Tom Pulse. Ca să vă faceți o idee cât de tare îmi place, vă zic doar că pentru melodia asta m-aș duce într-un club să mă bâțâi pe ea. Deci ATÂT de tare îmi place! Plus că este melodia pe care o pun dimineața, înainte să plec la cursuri, pentru încărcarea bateriilor și pentru creșterea optimismului în vederea înfruntării gerului de ora 8.
          Acum, după ce ați ascultat cele două piese care m-au însoțit în minte, urechi, căști, boxe etc zilele acestea, probabil vă întrebați cum trebuie să fie cea pe care aleg să o numesc mai mult decât melodia săptămânii, ci melodia magică a săptămânii. Pe mine mă face să mă văd cucerind lumea, stând pe vârful unui munte privind în jos victorioasă către tot ce se întinde la picioarele mele. Ritmul crescendo îți face inima să pompeze mai mult, să te ducă mai sus, să te arunce pe culmile unui climax senzorial fără precedent și apoi să te legene ușor spre somn. O melodie motivațională, pentru cei cărora nu le trebuie cuvinte ca să fie inspirați să vrea mai mult. Cristina, am a mulțumi! :)
          Astăzi, Havasi - The Storm.
          Audiție plăcută, "muzicofili"!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu