04 decembrie 2012

Sfertul de secol

Ieri s-a împlinit sfertul de secol de când fac, cu mai mult sau mai puțin rost, umbră pământului. Ca întotdeauna, am avut familia lângă mine și prietenii aproape cu fapta, vorba și gândul. Cum am scris și pe Facebook, mulțumesc zeilor internetului și tehnologiei și fiecăruia dintre voi care și-a rupt chiar și o secundă din timpul propriu să îmi facă ziua mai frumoasă cu o urare sau un zâmbet! Vă doresc tuturor ce-mi doresc și mie! Să ne vedem sănătoși și fericiți cu toții! :)
PS: Cadourile au fost, ca întotdeauna, geniale, iar torturile delicioase! :D




5 comentarii:

  1. cam mult tort:). trebuie impartit intr-un fel sau altu'

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca din astea 2 din poza va mai ramane ceva, dar putem negocia pentru un al treilea. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu unde naiba fusei??? La multi ani draga mea !!!! Cum te-am uitat eu, sa te uite toate relele si ghinioanele din lumea asta !!
    Multa sanatate, impliniri si "succesuri" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam bine arata! Daca scria si La Multi Ani Daniela :) era si "mai perfect" :) Spor!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mimanu: Multumesc, domnu'! Ce-mi urezi mie iti urez inzecit tie si familiei tale! :)
    @Daniel: "La multi ani, Dana" e textul perfect, scris pe ambele torturi. Daca scria "Daniela" plangeam o saptamana! :P

    RăspundețiȘtergere