25 ianuarie 2013

Pe cine stergem din agenda telefonului

Ani de zile am adunat "contacte" în agenda telefonului, notând cuminte numere de telefon pe principiul "las' că nu se știe când mi-or mai trebui". N-are rost să vă spun cât de defectuoasă e o asemenea gândire, mai ales atunci când nu te îndupleci să ștergi nimic mai mulți ani la rând. Nu știu ce m-a apucat astăzi, dar am decis să îmi fac curățenie prin telefon și agenda a fost unul din principalele locuri care mi-au dat bătăi de cap. Așa că am făcut o listă cu ce am descoperit:
  • Colegi de liceu. Da, au trecut 7 ani de la terminarea liceului și eu încă mai am numere de telefon neactualizate în agendă (cu toate că există o minimă probabilitate ca aceste numere să mai funcționeze și o la fel de mică probabilitate să sun pe cineva). Ne avem pe Y!M, ne găsim pe Facebook
  • Colegi de facultate/master. Idem ca la colegii de liceu, numai că au trecut mai puțini ani. 
  • O fată din alt oraș cu care am fost într-o excursie acum vreo 8 ani. Nu ne-am sunat niciodată, nu ne-am trimis mesaje și nu ne-am mai revăzut. 
  • Un domn care se pricepe la băuturi. Nu-mi amintesc cine e sau cum a ajuns în agenda mea, dar componenta vinicolă trebuie să fi fost foarte importantă dacă l-am trecut Nume Prenume Vinuri
  • Directoarele unor licee din Craiova cu care am colaborat pe vremea când activam în AIESEC. Momentan unele foste directoare, altele pensionare. 
  • Colegi / prieteni de-ai părinților. Pentru că a existat o vreme când părinții nu aveau telefoane mobile, iar noi da. 
  • Persoane al căror nume nu l-am reținut care m-au sunat să-mi prezinte diverse oferte și pe care le-am notat în agendă Cineva de la firma X
  • Foști prieteni ai unor prietene / Foști prieteni ai unor foste prietene. / Prieteni ai unor foste prietene. 
  • Foști prieteni și rude ale foștilor prieteni. 
  • Doamne profesoare care m-au însoțit pe la diverse concursuri prin țară în timpul liceului (nu profesoare de la clasă, uneori nici măcar de la liceul meu). 
  • Foști angajatori și rude ale foștilor angajatori. 
  • Persoane decedate. 
  • Foști potențiali viitori colegi de serviciu (neconcretizați). 
  • Persoane de care nici Google și nici Facebook nu mă ajută să-mi amintesc. Iar numele lor, de genul Ion Popescu, cu atât mai puțin.
  • Foști colegi / prieteni / angajatori sau colaboratori de-ai Oanei
  • CouchSurferi, adică străini de pe Couch Surfing veniți în Craiova, cu care am băut un suc, am schimbat o vorbă. 
  • AIESECeri din alte țări sau orașe cu care n-am mai vorbit (la telefon sau pe internet) de 1-2-3-4-5-6 ani. 
  • Persoane de pe Craiova Forum cărora le-am vândut sau de la care am cumpărat diverse obiecte. 
  • Persoane trecute cu numele Nu răspunde 1, Nu răspunde 2 etc.

Și tot ștergând, mi-am descongestionat agenda. Voi pe-ale cui numere le țineți degeaba în telefoane?



6 comentarii:

  1. "Nu raspunde" alea poate trebuiau pastrate :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi amintesc sa ma mai fi sunat de multa vreme niciunul dintre "Nu raspunde", ma gandesc ca oi fi scapat de ei. :P

      Ștergere
  2. Eu patesc altceva. Ma suna persoane pe care le am in agenda si dupa ce ma chinui aproximativ 3-4 secunde sa-mi aduc aminte cine sunt si nu reusesc, raspund ca si cum nu as cunoaste numarul. Probabil cunosti tonul acela usor intrebator atunci cand raspunzi la un telefon primit de pe un numar pe care nu il ai in agenda. Cel mai interesant este ca mi se intampla ca nici dupa ce raspunde si imi spune cine e si ce vrea sa nu imi aduc aminte de el :)

    RăspundețiȘtergere