22 martie 2013

Din legile lui Murphy

Deși de fel sunt adepta crezului "Din ceva tot trebuie să murim", acum vreo 2-3 săptămâni am fost la un consult la un cabinet de nutriție Herbalife și rezultatele m-au pus puțin pe gânduri. Așa că am decis să încerc să adopt un stil de viață mai sănătos - să beau mai multă apă, să mănânc mai devreme și mai puțin seara, să nu mai mănânc atât de mult fast-food (KFC, Mac, pizza) și atât de multe dulciuri, să fac ceva mai multă mișcare șamd. Bineînțeles că Murphy m-a lovit crunt cu legile lui, căci imediat după ce mi-am luat acest angajament de viață mai sănătoasă, am dat peste următoarele două tentații:

1. VreauPizza.ro - Cel mai mare portal de pizzerii din Romania

Inițiativă a antreprenorului craiovean și coleg de blog-meet Mircea Șerbănescu, site-ul a trecut recent printr-un binevenit facelift, dar și printr-un proces de expansiune teritorială, astfel încât acum site-ul oferă posibilitatea de a găsi pizza pe sufletul vostru în 26 de orașe din toată țara. Pe lângă lista de pizzerii din fiecare oraș, pe vreaupizza.ro puteți găsi o secțiune de promoții și oferte la pizzeriile din Craiova, dar și - preferatul meu - un pizza finder (tot pentru Craiova, momentan) în funcție de combinația de ingrediente pe care v-o doriți. Și să mă vezi pe mine la platane - dar și la dietă -, căutând pizza cu camembert, costiță afumată și ananas. Fiți pe pace, am scăpat, că nu există!
Oricum, vreaupizza.ro e un director util, destul de complet, dar în continuă îmbunătățire, ce reduce semnificativ timpii de căutare altfel dedicați căutării pizzei perfecte pe mai multe site-uri de pizzerii din orașul vostru. La pizza înainte, deci!

După ce cofetăria Damarin din Rovine a devenit furnizorul principal de torturi și prăjituri al Casei Ilie, iscusiții cofetari au atacat și mediul online, lansându-și un site de prezentare și intrând puternic și devastator pe Facebook, inundându-mi timeline-ul - al meu, care sunt la dietă - cu adevărate tortúri vizuale. Pe mine nu mai aveau nevoie să mă convingă de calitatea produselor - căci numai când scriu despre ele simt pe limbă gustul de ciocolată pură din Joffre -, dar trebuie să recunosc că am rămas impresionată de aspectul fabulos al majorității torturilor personalizate (vezi foto, via pagina de Facebook Cofetăria Damarin). Acestea fiind zise, să le facem o vizită...ăăă, la sfârșitul dietei, bineînțeles!


2 comentarii: