03 martie 2013

S-a incheiat Campionatul National de Stiri Sportive

Dacă m-ați urmărit pe blog, Facebook și Twitter în ultimele 2 săptămâni, înseamnă că ați văzut cum în interesele și actualizările mele și-au făcut (destul de des) loc și cele sportive. Fie că am fost în Sala Polivalentă, că am privit la televizor sau am urmărit pe internet evoluția echipelor craiovene, am fost alături de cei în alb-albastru, în încercarea de a contribui la revitalizarea interesului craiovenilor pentru echipele sale reprezentative. De asta am și decis să mă înscriu la Campionatul Național de Știri Sportive organizat pe sportlocal.ro, în care m-am provocat să scriu câte un articol sportiv pe zi pe toată durata campionatului (16 februarie - 2 martie).
Rezultatele?
- 22 articole scrise în 2 săptămâni (target atins și depășit);
- locul 5 din 28 de persoane înscrise, din care 18 jucători activi în campionat;
- 126 puncte obținute.


Top 5 a arătat cam așa:
1. Paul Ursachi (Maramureș) – 606
2. Robert Bandi (Maramureș) – 583
3. Isaila Silviu (Sibiu) – 144
4. Sandra Clipea (Dâmbovița) – 129
5. Alexandra Daniela Ilie (Dolj) – 126

Așa cum e fair play în orice domeniu, dar mai ales în competițiile sportive, voiam să felicit câștigătorul, Paul, dar și pe ceilalți concurenți. Laude speciale aduc celor doi maramureșeni din vârful clasamentului, oameni cu adevărat pasionați de sport, care au dus competiția la un cu totul și cu totul alt nivel. 
Acestea fiind zise, vă las cu gândul la sport și un final apoteotic: Hai, Craiova! :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu