18 iulie 2013

KFC #nucudetoate

Trecând acum câteva zile pe lângă KFC-ul din Craiova, am observat un people stopper (adică un panou sandviș, panou A sau panou stradal mobil, în caz că nu știați ce este) cu o reclamă care mi-a smuls un zâmbet și multe aprecieri. E vorba de campania pentru lansarea unei noi colecții de sandvișuri Twister, care conțin, pe lângă deja celebrul piept de pui à la Colonelul Sanders, și câteva ingrediente speciale (rucola, sos red pesto sau sos honey mustard, de exemplu). 
Sloganul campaniei, "Nu cu de toate, doar cu ce trebuie", mi s-a părut absolut genial, dovedind nu numai că ăștia de la KFC aruncă praf de bunăciune peste toate produsele lor (deja mă deshidratez la gândul unor crispy strips cu sos de usturoi), ci și că au o echipă de marketing creativă, atentă la preferințele clienților și mereu pe fază la orice mișcare de pe piață. Nu știu voi, dar eu, de fiecare dată când voi auzi/citi expresia #cudetoate, voi fi tentată să corectez ca în slogan: "doar cu ce trebuie".


4 comentarii:

  1. Mediocru totul in reclama asta. Pe langa asta... De ce alegi sa promovezi si sa scri despre KFC care pe langa faptul ca este nesanatos mai trateaza si animalele cum nici macar animalele nu ar trebui sa fie tratate si este si o firma multinationala cu o groaza de bani care ar face orice pentru profit.

    As prefera sa vad povesti ale unor oameni care fac ce le place si au muncit sa faca din asta o viata. Frufru, de exemplu, franciza romaneasca, folosesc sos pesto si salate cu rucola si alte lucruri interesante daca asta ti-a placut la campania lor. Toate ingredientele sunt bio (paste din grau integral in principiu) si totul e facut cu bun gust.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt curioasa cu ce te-au suparat cei de la Frufru de le faci deserviciul asta...

      Ștergere
  2. l-am gustat pe cel cu rucola si sincer nu m-a incantat in mod deosebit.combinatia de legume e f faina, insa puiul crispy de fapt nu mai e prea crispy, se inmoaie datorita celorlalte ingrediente, iar eu una cand merg la KFC merg doar pentru puiul crispy:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot pentru "the crispiness within" ma duc. :D
      N-am gustat Twistere si nici nu cred ca gust, dar mi-a placut foarte mult sloganul construit pe expresia la moda "cu de toate" (de la "shaorma cu de toate"). Thumbs up pentru asta!

      Ștergere