11 iulie 2013

Wall55: platforma online pentru artisti

Ca 99,99% din bloggerii de pretutindeni, mi-am deschis un blog pentru că simțeam că am ceva de spus, pentru că voiam să mă fac auzită (mai bine zis, să fiu citită), pentru ca subiectele despre care scriu să ajungă și la altcineva în afara celor cărora puteam să le spun cu gura mea. Blogspotul a devenit, astfel, platforma online prin care am putut să îmi fac cunoscute ideile și inițiativele în scris. Atunci când am început să mă plimb și am reușit să fac două-trei fotografii mai deosebite prin locurile prin care am umblat, mi-am făcut conturi pe Tumblr și Pinterest și am început să așez acolo câteva fotografii de călătorie. Alții și-au pus pozele pe PhotoBucket, Flickr sau Instagram. Prietenii mei cu aplecare spre artă s-au îndreptat spre Deviant Art. Cei cu ureche muzicală s-au răsfirat în patru zări și și-au încărcat încercările muzicale pe YouTube, SoundCloud, MySpace și...Trilulilu.
Era o chestiune de timp până să apară o platformă care să se le ofere servicii integrate tuturor celor aflați la început de drum în domeniile fotografiei, literaturii, picturii, muzicii, cinematografiei, design-ului sau - de ce nu? - al creării de bijuterii (puteți adăuga voi și alte domenii, nu mă supăr). Și ea a apărut. Și e românească. Și vă oferă spațiu să vă exprimați și o comunitate de oameni cu aceleași interese. Și dacă creativitatea voastră se manifestă într-unul sau mai multe din sferele mai sus menționate, ar trebui să vă faceți cont pe Wall55. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu