16 octombrie 2013

Ziua Portilor Deschise la Heineken Craiova

Hai să începem așa: 1. berile din grupul Heineken sunt unele din cele mai faine pe care le știu (și beau) și 2. fabrica Heineken este la Craiova. Cu aceste 2 lucruri în minte, argumente irefutabile în favoarea a ceea ce urmează să vă spun, vă lansez invitația de a păși dincolo de porțile închise. Asta pentru că sâmbătă, 19 octombrie, fabrica de bere Heineken România din Craiova așteaptă publicul larg, iubitorii de bere și curioșii la Ziua Porților Deschise!
Maeștrii berari vă așteaptă între orele 9:00 și 16:00 pentru a vă oferi un tur ghidat al fabricii, în care vă vor prezenta istoria, povestea, procesele și magia ce stau la baza berilor Heineken. 

Foto via Craiova.ro
Informații utile pentru Ziua Porților Deschise:
• Primul tur de fabrică va începe la ora 09:00, iar ultimul tur va începe la ora 16:00.
• Un grup va fi alcătuit din maximum 30 de persoane, iar fiecare tur se va desfășura la aproximativ 30 de minute.
• Vizitatorii trebuie să aibă peste 18 ani.
• Din motive de siguranță, vizitatorii sunt rugați să poarte încălțăminte fără toc.
Nota mea: Dacă sunteți curioși cum se produce berea, cum arată o fabrică utilată la standarde europene și cum se lucrează profesionist în Craiova, nu ezitați să participați. N-o fi berea din partea casei, dar cu siguranță e din belșug!

Pe scurt, despre Heineken:
- Printr-o agendă globală de sustenabilitate, Heineken este un partener de încredere pentru comunitate (organizează regulat programul Heineken pentru Comunități, prin care finanțează proiecte relevante pentru zonele respective);
- Heineken România deține 4 fabrici de bere în: Miercurea Ciuc, Constanța, Craiova, Târgu Mureș, și are peste 1100 de angajați;
- Fabrica de bere din Craiova a luat naștere în 1970, iar din 2003 este parte din Heineken România;
- Capacitatea anuală de producție a fabricii este de 1,9 milioane de hectolitri;
- Heineken este cel mai mare berar din Europa și al treilea din lume în termeni de volum;
- Din portofoliul Heineken fac parte berile: Heineken®, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler (preferatul meu, cel mai bun radler din multele pe care le-am gustat până acum), Ciuc Radler Non Alcoolic, Silva, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Fără Alcool, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita şi Haţegana.

Eu anul trecut n-am putut ajunge la ediția 2012 a acestui eveniment pentru că nu eram în țară și am privind cu puțină invidie (și cu jind, bineînțeles) la pozele puse pe bloguri sau pe Facebook de colegii din blogosferă. Anul acesta...se pare că mă ajunge blestemul berii, fiindcă Ziua Porților Deschise mă prinde pe malul Adriaticii. O fi rău și-așa, dar vă doresc vouă să vă fie bine!


2 comentarii:

  1. Nici eu nu-mi aduc aminte de editia din 2012, probabil tot asa am fost plecat. Insa am fost in 2011 si mi-a placut! Spor!

    RăspundețiȘtergere