12 decembrie 2013

Eu am pregatit cutia pentru ShoeBox. Tu?

Produse pentru școală, dulciuri, o jucărie și articole de îmbrăcăminte pentru o fetiță. Asta am pus în cutia de pantofi pe care mâine o voi duce la cel mai apropiat centru de colectare ShoeBox din Craiova. Pe lângă cele trei centre despre care am scris aici, mai există unul în zona centrală, lângă CN Elena Cuza, la florăria Flori de Mai.
Cutia pentru ShoeBox 2013
Dacă vreți să donați și voi o cutie pentru copii orfani sau provenind din familii defavorizate din județul Dolj, puteți să o pregătiți și să o duceți la centrul de colectare până vineri, 20 decembrie. Dacă nu vreți să donați, dar aveți una sau mai multe cutii de pantofi goale, care nu vă mai sunt necesare, dați-mi un semn de viață. Eu am rămas fără cutii.


Un comentariu:

  1. Si eu am pregatiiit! (happy happy, joy joy!) Sper sa mai prind deschis la centru, astazi se pare ca e ultima zi aici la noi

    RăspundețiȘtergere