21 mai 2014

Defilare Business pe Bicicleta

Nu merg pe bicicletă. Nu îmi aduc aminte dacă, mică fiind, m-am suit vreodată pe una. Abia în 2012 am profitat de oportunitate și, împinsă de la spate de Bogdan și imortalizată de Zdeto, am învățat tehnica. De știut încă nu știu, și mi-e ciudă că ratez această bună șansă de a face mișcare, dar și de a mă deplasa mai rapid / mai ieftin / mai ecologic prin Craiova sau prin marile orașe europene pe care le vizitez, acolo unde mersul pe bicicletă e un stil de viață. Am decretat că anul 2014 va fi al bicicletei sau nu va fi deloc. Aproape că a trecut jumătate și nu prea a fost, dar speranța moare ultima! :P

Dacă tu biciclești, poate ți-ar plăcea să afli de un eveniment cu și pentru bicicliști. JCI Craiova organizează mâine, joi, 22 mai 2014, la ora 17:30, evenimentul JCI Business pe Bicicletă, desfășurat simultan în București, Craiova și Timișoara, ce are ca scop principal promovarea bicicletei ca mijloc de transport către birou. În Craiova, participanții se vor întâlni la 17:30 la intrarea din Parcul Național „Nicolae Romanescu” de la statuie și vor defila pe traseul următor: Parcul Național „Nicolae Romanescu”, Calea Unirii, Str. Arieș, Giratoriu, Str. Arieș, Str. M. Kogălniceanu, Str. Frații Buzești, Str. Simion Bărnuțiu, Calea Unirii, Terasa Castelul Fermecat (Parcul Național „Nicolae Romanescu”). Fiind un eveniment ce îmbină sportul cu business-ul, participanții sunt rugați să adopte o ținută office/casual office (recomand pantaloni și cămașă), ce se va dovedi și mai potrivită după defilarea pe biciclete, când aceștia sunt invitați la o sesiune de speech-uri și networking susținute de către Violeta Haita - Senior Manager Forever Living Products și Liviu Ionescu - Senior Trainer IRO.
Dacă vă tentează acest eveniment, trebuie să le dați de veste organizatorilor că veniți, completând acest formular. Nu vă demotivați dacă ați vrea să participați și nu aveți bicicletă, pentru că una vă va fi pusă la dispoziție pe durata defilării în mod gratuit (cu condiția să prezentați cartea de identitate). Demotivați-vă doar dacă ați vrea să participați și nu aveți bicicletă, și nici nu ați ști să mergeți, dacă ați avea. :P


4 comentarii:

  1. Frumos eveniment :) Tare m-aș fi bucurat să fie și în Cluj-Napoca ca să pot participa și eu la el :) Cu toate astea, sper să vă bucurați cât mai tare de el. Aștept poveștile de după :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am fost, nu cred ca m-as fi descurcat pe bicicleta. :D
      Astept sa vad daca a mai avut loc, la noi a cam plouat...

      Ștergere
    2. Buna Alexandra, A avut loc evenimentul. Uite aici cateva poze: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.321010398048792.1073741848.197235823759584&type=1

      Ștergere