02 iunie 2014

Raport Regata Marilor Veliere - Zilele 3&4

Luni, 26 mai & Marți, 27 mai 2014
Ziua și săptămâna bune se cunosc de dimineață, așa că, după un mic dejun copios, am decis împreună cu Cristi și Cezar că trebuie să muncim puțin...la piscină. Deși 2 cm prea înaltă pentru aptitudinile mele (lipsă) de înotătoare, apa din piscina de la Hotel Vega a fost atât de caldă și bună, încât am stat și ne-am bălăcit până ni s-au încrețit degețelele! :D

Revigorați după asemenea început energic de săptămână, am îmbrăcat rapid uniformele de bloggeri și ne-am dus înapoi în port, a doua noastră casă pe parcursul celor 4 zile de regată. Păstrasem ce-i mai bun la sfârșit, așa că ne-am dedicat următoarele ore cercetând, inspectând și bucurându-ne să fim la bordul velierelor românești Mircea și Adornate
Diana m-a dus pe digul de larg în speranță că vom surprinde vreun delfin rătăcit, dar nu ne-a surâs norocul. În schimb, am dat peste o sirenă și peste niște stabilopozi mari cât o zi de post.
Odată cu căderea întunericului au început să cânte cei de la Moonlight Breakfast, prilej cu care gașca bloggerilor s-a mărit considerabil, constănțenii depășindu-ne numeric, 6 (Diana, Ștefania, Mircea, Florin - Puștiul, Adrian și Joie Negru) la 3 (eu, Cristi și Cezar). N-am așteptat să se termine concertul și ne-am cocoțat strategic pe acoperișul Cuibului Reginei (pavilion regal), ce adăpostește acum Muzeul Portului Constanța, pentru a surprinde spectacolul artificiilor. Și ce spectacol a fost! 
Oricâte calcule ne-am făcut noi să elongăm vacanța lucrativă de la mare, a sosit și ultima zi a regatei. Dar dacă v-ați fi așteptat să fie una tristă sau înțesată de gânduri de făcut bagaje, nici nu vă apropiați de aventurile pe care ni le-au pregătit ziua ... și Adrian (cel cu jurnalul de navetist, dar și cu Constanța City Walking Guide). După un telefon scurt și secretos cu indicații precise și de netăgăduit, uite-ne pe toți trei (adică pe mine, Cristi și Cezar) luați cu mașina, duși în port și ... de aici nu mai am voie să vă spun ce am făcut și ce-am dres. Cert este că e posibil să fim printre puținii oameni din țară care au văzut pe interior obiectivul cu pricina, ceea ce m-a făcut să-mi amintesc de vizita de la Biblioteca Batthyaneum din Alba Iulia. :D
Între timp, navele începuseră să plece din port, așa că am mai dat o fugă cu mașina pe digul de larg să le surprindem.
Întorși la hotel, ne-am luat bagajele și i-am spus pa-pa Hotelului Vega, gazda noastră de 5 stele. 

Final regal de regată, odată cu parada velelor de-a lungul coastei orașului Constanța. Deși vremea nu a prea ținut cu noi și au început să se strângă norii (probabil de supărare că plecam la casele noastre), noi ne-am dorit mai mult victoria și am scăpat neplouați. 
La revedere, Constanța! La revedere, veliere! Până data viitoare, vânt din pupa! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu