26 septembrie 2014

Un drum in Orasul Minunilor!

Pe 6 noiembrie 2013, cu ajutorul unei zâne bune, eu și Oana îi cunoșteam pe băieții din Trupa Vunk și, cum glumeam noi atunci pe Facebook, pe verișorul nostru pierdut cu care împărțim numele de familie, Cornel Ilie. De atunci am urmărit și mai îndeaproape activitatea celor de la Vunk, fie că a fost vorba de super-concerte sau melodii lansate, de emisiuni la TV sau evenimente la care au participat. Am citit "Scrisoare ca-ntre colegi" și articolele lui Cornel de pe Avon Space Blog. Am ținut sub observație pagina de Facebook a trupei și am găsit acolo mereu bun-simț, respect pentru fani și, mai mult decât atât, dorința constantă de a schimba ceva în bine în jurul lor.
Dorința lor s-a materializat într-o comunitate numită Orașul Minunilor, baza unei mișcări sociale prin care organizează acțiuni sociale, de educare sau informare. Orașul Minunilor e un spațiu în care binele este cuvântul de ordine, dar și unul în care nedreptatea nu-și are locul și este combătută reactiv. Cei de la Vunk au depășit de mult condiția de simpli muzicanți, transformându-se odată cu muzica lor în formatori de opinie și rezonând adânc cu o generație sătulă de (scuzați duritatea cuvântului) mizeria din jur, exprimată divers.
Astăzi, băieții de la Vunk mi-au trimis o scrisoare foarte frumoasă și câteva cadouri prin care mă invită să le fiu alături în Orașul Minunilor și să le duc muzica mai departe. Accept cu drag și din convingerea că, într-un viitor nu prea îndepărtat, vom trăi cu toții într-un oraș ca cel al trupei Vunk, dar el nu va fi unul al minunilor, ci al normalului!

Ne vedem, deci, vineri, 3 octombrie, la Sala Polivalentă din București, pentru a fi minunați împreună. Adică normali! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu