14 iunie 2010

Fusei si la National Tweet Meet

Dupa Craiova Tweet Meet am cam prins gustul intalnirilor bloggeristico-twitteristice. Asa ca am pus in miscare un intreg aparat demult adormit si, cum-necum, sambata am ajuns si eu din fierbintea Craiova in putin mai racorosul Brasov, la National Tweet Meet.
Dupa ce i-am facut capul calendar lui Alex Dima cu telefoanele, am reusit sa debarc, cu o mica intarziere, la terasa in care deja se stransese un numar impresionant de participanti. Cu maaaare drag am revazut echipa de vis a onlineului romanesc (minus Nicu): Chinezu facand nota discordanta (n-avea tricou cu DreamTeam - na, ca te-am parat!); Vlad asteptandu-l pe Clapton cu mare nerabdare; Stefan zambitor ca de obicei; Make in zi de gratie, glumet, vorbaret si agitat ca intotdeauna; Claudiu, cu care am apucat sa vorbesc mai mult, mi-a aratat cateva poze cu superba lui Ana.
I-am cunoscut si pe Dragos si pe Bloghita, dintre organizatori, am stat multicel la o discutie interesanta cu Adrian, le-am cunoscut pe Dezaxata si Bad Pisi, mi-a facut o impresie placuta Sorin, si sunt sigura ca uit muuulta lume care ar merita mentionata.
S-a inceput un tur de masa in care fiecare s-a prezentat, dar a fost intrerupt de sosirea unui grup de bloggeri care participasera la alta intalnire. Nu s-a mai reluat turul de masa, astfel incat, desi ii stiam din vedere pe unii dintre cei prezenti (ex. Vali Petcu, Eftimie), a ramas un numar impresionant de mare de persoane a caror auto-descriere as fi fost curioasa sa o aud. De altfel, cred ca as fi fost mai interesata sa aflu exact cine era Vasile de la Utopia Balcanica, a carui fana sunt :P 
Usor-usor s-a cam spart gasca iar lumea a inceput sa plece. Multumirile mele finale merg catre Alex si Dragos, care mi-au daruit un breloc foarte dragut,  catre Luana, care mi-a aflat adresa unde trebuia sa ajung dupa Tweet Meet (pentru somn) si pentru Rivionze, care chiar m-a dus pana acolo.
Pregatesc pentru maine sau poimaine, pe baza experientei de la Brasov, un fel de ghid fara pretentii, mai mult din observatiile mele empirice, despre cum ar trebui organizat un Tweet Meet de succes. Desi mai erau cateva puncte in care ar fi putut iesi mai bine, National Tweet Meet s-a incadrat perfect (felicitari organizatorilor).
PS: Cateva poze de la eveniment sunt pe vine :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu