03 iunie 2010

Dilemele copilariei

Toti stim reclamele alea cu intrebari usor stupide, gen "Cat de mare e un ou mic?". Si ni se par stupide tocmai pentru ca noi, oameni in toata firea, n-am recunoaste niciodata ca, atunci cand eram si noi mici, aveam dileme inca si mai stupide. Si uite ca eu imi iau inima in dinti si recunosc o chestiune care in copilarie mi-a solicitat multe ore de meditatie si gandire. 
Mi-am amintit ieri, in timp ce mancam crema de ciocolata, de dilema borcanului. Mai jos am surprins cateva imagini reprezentative cu un borcan care, dupa cum se poate observa, nu este rotund, ci oval. Cand eram mica, ei, si cand am mai crescut un pic, de fapt, nu-mi dadeam seama cum se poate infileta un capac pe un borcan oval, in mintea mea fiind cert faptul ca, daca borcanul e oval, si capacul e asijderea. Ghiciti ce?! Nu e! :P




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu