19 aprilie 2010

Craiova Tweet Meet

Mi se pare că au trecut epoci de când n-am mai scris pe blog. Ba de lene (gata, am recunoscut), ba din lipsă de timp sau de subiecte demne de povestit. Și uite că după atâta vreme mă reapuc de scris. Poate sunteți curioși de ce, care a fost motivul care m-a determinat să o fac. Ei bine, uite că după mult timp, ceva din mediul online mă entuziasmează în asemenea măsură încât să scriu pe blog.
Acest ceva este Craiova Tweet Meet, evenimentul offline care reunește craioveni cu afinități în mediul online (bloguri, site-uri, forumuri, Twitter, etc) si Dream Team-ul onlineului romanesc: Cristi Chinezu Birta - pe care poate l-ați văzut vreodată la emisiunea Sandrei Stoicescu; Stefan Murgeanu - autorul cărții Concediază-ți șeful; Nicu de la info-delta.ro; Claudiu Ciobanu de la Tri Consultance; Marius Matache de la Forever Folk și Vlad Dulea de la trupa Atelier. Ordinea în care i-am scris aici este întâmplătoare, nu favorizez pe nimeni pentru că sunt convinsă că toți, în egală măsură, sunt oameni excepționali. Nici nu pun linkuri aici, vă invit să căutați, să cercetați, să aflați mai multe despre ei (astfel încât la Tweet Meet să le puneți întrebări cât mai incendiare, sub centură :D).
Nu mai lungesc vorba, fiindcă sunt sigură că se va lungi ea singură sâmbătă, 24 aprilie, la ora 11, în Play. Ne vedem acolo :)

Sursa, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu