27 aprilie 2012

O paralela

         Acum câteva zile dădeam de următoarea situație. Un cunoscut are nevoie să strângă o sumă mare de bani într-o perioadă scurtă. Nu are nicio sursă de venit, astfel încât banii trebuie să îi obțină cerându-i de la cineva. Întrebarea care se punea era dacă să abordeze persoane mai puține, dar cu o putere financiară mai mare, sau persoane mai multe, dar care să îi ofere sume mai mici.
         Astăzi am citit un articol pe un forum și n-am putut să nu fac o paralelă. Un politician are nevoie să strângă cât mai multe voturi într-o perioadă scurtă de timp. Întrebarea care se pune e dacă să abordeze persoane mai puține, dar cu o putere de convingere / influență asupra altora mai mare, sau persoane mai multe, dar care să conteze doar ca un singur vot? 
         Nu vreau să dau nume ca să nu nasc polemici inutile, însă mi-ar plăcea ca persoanele acelea cu influență mare asupra altora, care sunt gata să se lase convinse, să știe ce responsabilitate le apasă pe umeri.


4 comentarii:

  1. Esti vecina cu mine si-mi poti sparge geamul daca fac prostii.
    Ramane sa dovedesc si vorbele.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Luci: In tine am incredere. In altii nu am... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Atunci ai garantia mea ca in momentul in care o sa se puna in discutie moralitatea mea sau luarea de decizii cu care nu sunt de acord, o sa pun demisia pe masa si o sa plec fara sa ma uit inapoi.
    Dl. Popeci e unul dintre fostii consilieri locali care dintr-un motiv similar a plecat. Muncesti o viata sa-ti construiesti o reputatie si nu se merita sa ti se naruie din cauza unor asocieri dubioase.
    Asa ca poti sta linistita.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Luci: Sunt linistita. :) Iar tie iti urez bafta si sa iasa totul asa cum trebuie!

    RăspundețiȘtergere