30 ianuarie 2013

La multi ani, Oana!

După calculele mele, asta e a ***-a aniversare petrecută împreună (după o vârstă încolo, ar trebui să se declare ilegal să întrebi sau să spui vârsta unei domnișoare / doamne). Asta înseamnă că multe ore au curs pe scocul coexistenței noastre, unele mai vesele, altele mai triste, unele mai liniștite și altele mai tensionate (căci atunci când ne enervăm noi, facem mai multe pagube ca giganții de piatră din Hobbitul - firește, glumesc!).
Ce e genial la a avea o soră cam de aceeași vârstă cu mine este (pe lângă că pot să-i port hainele) că am crescut împreună și că ne cunoaștem atât de bine încât uneori o dăm în telepatii. :P Desigur, mai sunt și alte avantaje, dar faptul că de cele mai multe ori ne înțelegem din priviri, fără cuvinte, și că ne completăm frazele una alteia cu exact aceleași vorbe pe care ne pregăteam să le rostim mă face să mă bucur că e cineva ca ea pe lumea asta. La mulți ani împreună, Oana! :)


2 comentarii:

  1. Hai ca nu cred ca este aniversare de 3 cifre :)
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu, nu, am pus 3 steluțe la derută.
      Mulțumesc pentru urări, îi transmit!

      Ștergere