18 februarie 2013

Ma provoc sa scriu un articol sportiv pe zi

Acum 5-6 săptămâni declaram cu mâna pe inimă că nu reușisem să ajung deloc la Sala Polivalentă din Craiova. M-am ambiționat când am văzut câți cunoscuți se duc să se bucure de spectacolul sportiv, câți postează imagini sau clipuri de la meci și câți promovează sportul doljean scriind despre el. Apoi am început să mă duc și eu. La handbal - volei - baschet. Mi-a plăcut fiindcă mi-am adus aminte de dățile când ne lua tata și ne ducea pe stadion și mi se umezeau ochii când începea lumea să cânte imnul Universității. Și-am zis că pot să pun și eu cărămida mea la revitalizarea interesului craiovenilor pentru echipele sale reprezentative (și nu numai), așa că m-am înscris în Campionatul Național de Știri Sportive de pe sportlocal.ro.

Pe lângă plăcerea de a scrie despre acest subiect, există - biensur - și un premiu pe care voi încerca să-l câștig la finalul campionatului. Ca să reușesc asta, va trebui ca pe durata competiției să acumulez cât mai multe puncte prin scrierea de articole despre sportul doljean. Mă provoc, așadar, să scriu câte un articol sportiv în fiecare zi (dar să nu mi-o luați în nume de rău dacă o fi vreo zi, ca de exemplu 1 martie, când n-o să reușesc), până pe 2 martie. Nu are rost să vă mai spun că îmi doresc ca toate articolele să fie relevante și utile și să acopere cât mai multe sporturi, și aici puteți intra voi în schemă. Dacă aveți un eveniment sportiv pe care doriți să-l promovați, fie că e un meci de baschet între licee, un concurs de dans sau un cros oriunde în Craiova / județul Dolj, dați-mi de știre și îl transform în știre.

Puteți să-mi urmăriți activitatea pe sportlocal.ro/membri/alexandra_ilie. Până la o nouă citire pe teme sportive, "Hai, Craiova!"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu