27 mai 2013

10 cadouri de 1 iunie

În vremuri imemoriale, când eu și Oana eram atât de mici și de scumpe că oricine ne vedea voia să ne pupe obrăjorii (așa umblă vorba-n târg, n-am zis-o eu!), Ziua Copilului se sărbătorea altfel decât prin primit cadouri de la părinți și bunici și vizitat McDonalds-ul. 1 iunie era, mai degrabă, motiv de socializare între copilărimea venită în Piața Prefecturii (acum Piața Mihai Viteazul) să facă desene pe asfalt. Cu o astfel de ocazie e făcută fotografia alăturată, cu singura mențiune că Oana participase la competiție și eu, ca de fiecare dată, venisem doar la poza. :D
Cum acum vremuri s-au schimbat și am intrat în linie dreaptă pentru 1 iunie, am încercat să mă pun în pielea mea la vârsta la care încă aș mai fi poftit cadouri cu ocazia acestei sărbători. Și am luat la puricat câteva dintre cele mai cunoscute site-uri de cadouri și jucării din .ro în căutarea cadourilor ideale de 1 iunie. Ce a rezultat a fost acest Top 10*:

3. T-Ball - 111 lei
4. Microscop LED - 175 lei
5. Palete cu ventuze - 11 lei
6. Lampă veioză Panda - 55,8 lei
7. Puzzle Europa - 25 lei
8. Monopoly - 136 lei
9. Zmeie de colorat - 30 lei
10. Joc Sudoku - 43 lei

*De menționat că am ales câte un produs / site și că nu am căutat produsul respectiv pe mai multe site-uri pentru a pune cel mai mic preț, ci am pus link către produsul care mi-a plăcut cel mai mult de pe fiecare site. M-am încadrat în suma maximă de 200 lei, incluzând produse pentru toate buzunarele.

Exercițiu de imaginație: dacă ați mai fi copii, care dintre cele 10 produse v-ar plăcea cel mai mult și de ce? :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu