29 mai 2013

Melodia saptamanii: Infinity

Sunt genul de ascultător care consumă versurile melodiilor pe care le aude. În afară de câteva piese instrumentale epocale, piesele cu versuri care ating anumite coarde ale sufletului ajung mai ușor în mintea și pe buzele mele. Piesa pe care v-o propun astăzi este o excepție de la toate regulile mele muzicale, fiind, cred, prima melodie la care, deși le are, nu prea am auzit și nu prea am dat importanță versurilor. E mai mult o stare indusă de partea instrumentală combinată cu niște modulații vocale și un crescendo pe final de melodie care fac să mi se facă pielea de găină. O piesă senzuală, care își creează un mic infinit în stomac...
Astăzi, The XX - Infinity.
Audiție plăcută, "muzicofili"!



2 comentarii:

  1. E foarte frumoasa doar ca inceputul e putin bizar, prea incet vorbesc persoanele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place. Chiar si asa, cu inceputul ala bizar! :D

      Ștergere