09 octombrie 2013

Ce-i luam mamei de ziua ei?

Sau tatei, după caz. Din aceste întrebări s-au născut cele mai utile cadouri pe care eu și Oana ni le-am făcut vreodată. Ni se făcuse poftă de sandvișuri - noroc cu ziua mamei. - Mami, ți-am luat cadou un sandwich-maker! Un an mai târziu a fost prăjitorul de pâine. Pe tata l-am ars cu un cuptor cu microunde (ăsta cred că-i singurul pe care chiar îl folosește toată familia), iar în anul în care eu și Oana am decis că nu mai vrem să ștergem masa de firimituri, ci să o aspirăm, tata a primit de ziua lui un aspirator de mână (chipurile pentru mașină). Peste o săptămână vine ziua mamei și am început deja să ne gândim ce ne-ar lipsi din dotare. N-a durat mult până să ne dăm seama de ce-am avea nevoie...

Dar până să vă dezvălui acest misterios aparat, să vă mai spun câte ceva despre noi. Eu și Oana suntem acele persoane după care s-au inventat expresiile de genul "de mâine fac nu știu ce." De mâine mă las de fumat (doar de exemplu, că niciuna dintre noi n-a fumat vreodată), de mâine nu mai beau (cu variațiunea "nu mai beau cât oi trăi"), de mâine mă duc la sală, de mâine mă apuc de cură, de mâine nu mai mănânc dulciuri / fast-food / după 6 seara etc. În această perioadă suntem în momentul "de mâine mănânc (mai) sănătos" al existenței noastre, lucru pe care vi-l dorim și vouă să-l faceți începând de cel târziu ieri. Faceți-vă timp câteva minute să priviți filmulețul de mai jos ca să înțelegeți de ce zic asta:


Bine, și noi ne-am apucat deja să mâncăm mai sănătos, în sensul că, de ceva vreme, Oana ne îmbogățește în fiecare dimineață micul dejun cu un shake nutritiv, la care, din exces de zel și pentru că nu ne putem abține de la deliciozități, adaugă un amestec de banane și piersici proaspăt storșite și borșite, date prin ... mașina de tocat carne (lucrăm cu ce-avem!). De bun e minunat, dar nu de puține ori, în timp ce băgam shake-ul sub mustăți cu lingurița, mi-am zis în gând că ar fi mers un pic mai lichid. Și de aici ideea: hai să căutăm un aparat care să stoarcă sucul, să păstreze pulpa și să mențină toate proprietățile fructelor!
Așa am dat de conceptul de storcătoare de fructe cu sistem Slow Squeezing, patentat de Hurom. Față de storcătoarele obișnuite, centrifugale, cele cu sistem de stoarcere lentă presează fructele la viteză mică, la rece, și dau o cantitate mai mare de suc cu mai multe vitamine și mai puțin aer (spumă). În plus, pe lângă banane și piersici, am putea jongla în pahar cu suc extras din tot felul de legume, frunze și rădăcinoase. Deja visez să inventez propria marcă de suc natural și, cu unul dintre aceste storcătoare cu presare la rece, n-aș avea nevoie decât de muuultă imaginație. Dacă vă tentează să căutați mai multe astfel de produse revoluționare, ce pot face diferența în bucătăria/casa voastră, nu strică să aruncați un ochi aici!

Eu rămân mulțumită că am găsit răspuns la întrebarea din titlu și sper ca și pe mama să o entuziasmeze cel puțin la fel de tare ca pe noi cadoul pe care o să-l primească. Iar urările de bine și "La mulți ani" le primesc în comentarii și promit să i le transmit mai departe! :)

PS: Cu acest articol particip la competiția SuperBlog 2013!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu