09 octombrie 2013

O stiti pe Odette? Nici eu!

Am văzut site-ul circulând ieri pe Facebook. M-a atras numele. M-au făcut curioasă cuvintele pe care cineva care îi vrea binele - și prin bine înțeleg sănătatea - a ales să le pună pe prima pagină. Sunt puține și puternice; prin ele ajungi, parcă, să o cunoști și să o placi.
"Odette are 29 de ani, iubeste baletul, oamenii exceptionali, creioanele, elementele individuale ce ne definesc, lucrurile bine facute, prietenii, poezia, muzica, sa zambeasca, sa ajute, sa spere, sa viseze."
Da, Odette pare genul de persoană care ar putea ușor să îi fie dragă fiecăruia dintre noi. Și e bolnavă. Are boala aia care începe cu c. Nu-i scriu numele că nu vreau s-o invoc, mai ales că Odette se pregătește să scape de ea. Cu ajutorul meu, al tău, al familiei și prietenilor care o iubesc, al unor oameni pe care nu îi va cunoaște niciodată și, în principiu, al fiecărei persoane care stă să se gândească o secundă cum ar fi să îi fie bolnavă fiica, sora, nevasta, iubita sau prietena... Eu știu că o secundă a fost tot timpul de care am avut nevoie și am donat. Vă invit să-mi urmați exemplul.

N-o știu pe Odette, dar mi-ar plăcea să aflu că s-a făcut bine!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu