15 februarie 2014

De asta aveam nevoie

Andei i-a venit ideea, împreună am pus la cale detaliile, am anunțat lumea și, trei zile mai târziu, am filmat pentru videoclipul (varianta originală Craiova) al piesei "Happy" a lui Pharrell Williams. Am primit sugestii de la prieteni, cunoscuți, străini și anonimi, iar din "graiul lor cu-ndemnuri pentru vite / noi am ivit cuvinte potrivite". Ne-am strâns 30 pe o vreme foarte frumoasă, ne-am distrat, ne-am prostit, ne-am jucat, ne-am pus imaginația la contribuție, am dansat, ne-am plimbat, ne-am cunoscut și ... am fost fericiți, pentru că de asta aveam nevoie! 
We Are Happy in Craiova - imaginea bucuriei

La nebunia noastră frumoasă s-au alăturat, ca apariții speciale: 3 voluntare din Germania, Belarus și Polonia, copii, un domn farmacist, mascota Radio Sud, un domn vopsitor (de la înălțimea unei scări) și diverși trecători. Iar la finalul celor câteva ore de filmare prin centrul orașului, cei care am rezistat până la sfârșit ne-am relaxat la o ceașcă/o sticlă/o doză de ceva. Se vor mai filma câteva cadre săptămâna viitoare, dăm totul la montat și apoi vă lovim în plin cu un clip plin de fericire! 
În numele meu și al Andei, mulțumesc tuturor celor care au dat curs invitației noastre și sper din suflet că v-ați simțit bine! Cu mulțumiri speciale pentru Ștefan, Claudiu și Liviu, care ne-au filmat și ne-au suportat. :)
We Are Happy in Craiova - imaginea nebuniei (frumoase) :))
Mai multe imagini pe Facebook la mine și la Daniel.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu