30 mai 2014

10 ani de Craiova Forum

La fix 7 ani de când am cont pe Craiova Forum și după ce am sărbătorit alte două aniversări împreună cu băieții (cea de 7 ani și cea de 8 ani), e timpul să le beau iar berea și să le mănânc micii la cea mai mare petrecere de până acum. Craiova Forum împlinește 10 ani de existență, 10 ani în care au evoluat, în care s-au perfecționat și în care au ținut aproape cea mai mare comunitate din Oltenia (posibil și din țară, dacă luăm în calcul faptul că sunt cel mai mare forum regional din România).


Cu ocazia sărbătoririi primului deceniu de viață, prietenii de la Craiova Forum ne invită duminică, 1 iunie, începând cu ora 14.00, la X-Pub, să petrecem alături de ei. Pun la bătaie 150 de litri de bere, mulți mici, muzică bună, companie plăcută, plus premii oferite pe parcursul zilei de partenerii lor. Eu răspund prezentă invitației lor și aduc și câteva premii din partea Charisma. Cu cine mă văd la #cf10ani? :)



3 comentarii:

  1. Pe ei, pe ei, pe ei si pe micii lor :)))

    Vin si eu dupa ce fac o poza regala la gara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, da, da, da, da, si eu vreau la gara! :D

      Ștergere
    2. As veni si eu dar nu cunosc pe nimeni ... putin pe Frik ...

      Ștergere