02 martie 2023

Craiova Blog Meet la borna 11 ani

Să fie prin negura timpului când participam la primul meu meet cu o gașcă de oameni pe care îi știam din online. Era Craiova Tweet Meet 2010 și atunci i-am cunoscut pe unii din dinozaurii internetului din România, cum sunt Cristi China Birta aka Chinezu și prietenul meu (și-al tuturor; l-ați văzut cât e de simpatic?) Marius Matache aka Make! Timpul a trecut, iar gașca de onlineri & bloggeri de la Craiova a crescut și s-a cristalizat în jurul inimosului nostru coleg și prieten Daniel Botea. Am articole (și poze doveditoare) de la unele din primele Blog Meet-uri locale de prin 2013, dar și de la unele din evenimentele aniversare, când am serbat 100 de ediții sau 10 ani de blog meet-uri. Duminica trecută ne-am strâns din nou să celebrăm o bornă impresionantă – 11 ani de Craiova Blog Meet! Cum ne-am distrat, aflați citind articolul în continuare!

Am fost încântată să aflu că party-ul va avea loc la Crama 91, în locația Bacolux Craiovița Hotel & Events. Dacă sunteți din Craiova, sigur știți locația după numele vechi – Hanul Craiovița, acum renovat și integrat unui brand care-mi e foarte simpatic. De ceva ani de zile, de când i-am cunoscut la un târg de turism, le urmăresc prezența în social media și văd ce treabă bună fac cu hotelurile lor din Craiova, Băile Herculane și Eforie Nord. De curând au inaugurat, în locația Bacolux Craiovița Hotel & Events, Crama 91, un spațiu care se pretează unor evenimente informale, dar și unor cine cu preparate românești reinterpretate sau cu influențe internaționale.


Pentru că am avut norocul ca locația să fie reprezentată de colega noastră de blogosferă Diana Popa, am putut să facem alături de ea un tur extins al hotelului Bacolux Craiovița Hotel & Events. Am vizitat grădina, perfectă pentru evenimente în aer liber când e vremea mai bună, 3 ballroom-uri de diverse capacități pentru evenimente elegante, dar și câteva camere – partea mea preferată! 


Spun asta pentru că mai primesc pe “adresa redacției” Craiova Guided Tours solicitări de recomandări de hoteluri și îmi place să fac recomandări în cunoștință de cauză.


După turul hotelului s-a dat start la discuții și la party la Crama 91, aflată la subsol!


Am început cu o tratație specială: preparate culinare foarte gustoase, platouri reci și calde, udate cu vinuri de excepție de la Sâmburești. 


Am avut de ales dintre 5 sortimente, 2 albe - Sauvignon Blanc și Chardonnay, 1 Roze și 2 roșii – Merlot și Cabernet Sauvignon. 


Deși n-am fost la o degustare obișnuită, am încercat să asociez majoritatea vinurilor cu bucatele din farfurie, dar preferatul meu a fost Sauvignon Blanc-ul pe care l-am degustat la partea de aperitiv (unde a fost ceva salată de vinete divină și un fel de hummus din Rai). Și platourile calde au fost foarte bune, dovada fiind că s-au epuizat rapid și a trebuit să cerem bis. :))


Desigur, pentru a ne bucura de vinuri la potențial maxim, între ele am clătit palatul cu apă pusă la dispoziție de veșnicul partener de hidratare AQUA Carpatica!


„Se zvonise prin ziare” că, după masa, boierul cât de mic dansează și el un pic – și am făcut și asta, nu vă speriați –, dar până acolo am mai avut o surpriză. Colegul Iulian a tradus o piesă de teatru – Ciorapii regelui Arthur, de Floyd Dell –, s-a ocupat de casting, a înrolat câțiva colegi pe care i-a distribuit în roluri cheie și a vegheat cuminte (cu câteva intervenții regizorale) la punerea în scenă a spectacolului. 


Acesta a fost, de fapt, o table read, dar una foarte spumoasă, care ne-a încântat și ne-a distrat. Felicitări regizorului și actorilor și abia aștept următoarea experiență bloggeristico-teatrală!


Dar, da, am și dansat...


...ne-am și pozat la panoul de onoare… – cu mulțumiri pentru toate fotografiile din articol către colegul Ion Mihaescu – IMMedia, care face o treabă excelentă și pe care vi-l recomand cu căldură pentru fotografii pentru evenimentele voastre. După cum știți, dacă la făcut poze (nivel de bază) mă mai pricep, sunt total anti-talent la stat la poze, iar indicațiile oferite cu siguranță, dar cu mult calm de domnul Ion m-au ajutat să nu arăt chiar ca o blană de lemn. 😊


Dacă e sărbătoare, se lasă cu tort, iar al nostru a fost făcut, ca de obicei, la toate cele 11 ediții aniversare, de mama colegului nostru Geordan, plecat de ceva vreme pe plaiuri nemțești! Vă las poză cu tortul doar ca să vă enervez, că dacă aș putea reproduce aici și gustul ați face revoluție!


Acestea fiind zise, vă las cu o poză de încheiere cu gașca mea (blogosferică) ce nu poate să stea liniștită – nu că aș vrea! Sper ca, la borna 12 ani, să fim toți cei din poză și alții noi în plus!





2 comentarii:

  1. Blog tweet meet-ul ala de care zici la inceput m-a determinat pe mine sa organizam Craiova Blog Meet. Aveam blog de putin timp atunci, dar nu mai stiam alti bloggeri din Craiova. Am aflat ca a fost evenimentul la "Amsterdam" (asa se numea locatia) de la o bloggerita din Mangalia.

    RăspundețiȘtergere