11 iulie 2010

Romanian Music Awards 2010

Aseara a avut loc la Craiova evenimentul muzical Romanian Music Awards 2010, prezentat de Connect-Relu si Giulia. Craiovenii s-au mobilizat si au iesit pe strazi in numar mare, tineri, batrani, cu copii, catei si purcei, si au inundat Piata Mihai Viteazul. Cam atat de inundata incat sa nu poti arunca un ac, sa nu te poti apropia de multime (pentru ca temperatura crestea brusc in preajma ei) si sa mai si existe riscul sa te blochezi sau sa te pierzi de grup. Asa ca noi am luat un loc (in fund) pe scarile de la intrarea in Kenvelo si am ascultat ce era de ascultat, din cand in cand ridicandu-ne sa aruncam un ochi la tinutele etalate de vedete pe scena. A, pardon, pe ecrane, fiindca scena nu se vedea :P
Pana am dat noi doua ocoale centrului si ne-am asezat "la treapta noastra", showul era deja in floare. Prima melodie pe care retin sa o fi auzit este "Hear the Colours" a lui John Puzzle cu Miruna. Din pacate ce se canta se auzea destul de bine, dar ce se vorbea - mai deloc, asa ca atunci cand se decernau propriu-zis premiile nu prea auzeam comentariile, deci voi sari in continuare peste categorii, nominalizari si castigatori si ii voi mentiona doar pe cei pe care i-am auzit cantand: Deep Central ("In Love"); o necunoscuta apoi alte necunoscute; Alex incinge spiritele cantand "Secret" si "Don't say it's over"; Lady Ganda Gadam canta vreo doua piese ("My love on you" si inca una, mai noua, "Cadillac", despre care Alin a zis ca-i suna a Artful Dodgers, iar mie-mi seamana a Paul Johnson, "Get down"); Radio Killer starnesc urlete, tipete si alte manifestari asemanatoare cu piesele "Voila" si "Be Free"; o piesa al carei nume nu il retin, dar Oana propune "Regrete" canta si DJ Project si Giulia; Andreea Banica urca si ea pe scena si ne canta despre...Bin Laden! (ca asa ni se parea noua ca zice in "Love in Brasil"); s-au mai auzit niste zgomote pe acolo, dupa care am recunoscut "Freedom" de la DJ Andy si Stella; Puya si Kamelia ne-au vorbit (cantat?) de schimbare ("Change"), iar apoi Puya si-a dat cu stangu'n dreptu' vrand sa interpreteze "Sus pe bar", dar scotand un cuvant el si 7 publicul; mi-a mai ajuns la urechi CRBL, apoi Andreea Balan - pentru care ne-am si ridicat de pe treapta, ca sa o vedem dansand cu Petrisor.
Este momentul in care avansam de pe Unirii pana undeva in fata standurilor cu bautura, spre mijlocul pietei. Din pacate, desi suntem in fata scenei, ne desparte un panou pus complet fara cap acolo. In fine! Tom Boxer vine sa ne cante "Morena", dar tipa care o inlocuieste pe Antonia este cu adevarat minunata (arata bine, canta bine, who the f#*k needs Antonia anyway?); The Marker ne inrockuiesc putin; Andreea Banica si Inna (vedeta serii) au un moment artistic, in care interpreteaza cateva fragmente din melodii gen "Killing me Sofly", apoi niste Mariah Carey, Alicia Keys, apoi fiecare canta melodiile celeilalte. Din pacate, vocea Andreei Banica nu prea duce, ceea ce o pune "in the spotlight" pe Inna. A, si tot aici a mai fost un pic amuzant si ca picioarele Andreei Banica erau cat Inna; am zis! Spike si Guess Who fac mare "Scandal", dupa care il mai cheama si pe Grasu XXL pe scena. 
Momentul serii a fost problema tehnica ce l-a scos "din carti" pe Horia Moculescu, ce urcase sa il acompanieze pe Guess Who pentru "Locul potrivit". Cu o mare prezenta de spirit, Guess a cantat piesa doar cu publicul. Si ce-am mai cantat! (--> insert "piele de gaina" here).
Momentul penibil al serii a fost acordarea premiului pentru "Best Group". Puya i-a anuntat pe cei de la DJ Project, desi publicul scanda frenetic numele unei alte trupe nominalizate, Voltaj.
Cam cand au inceput sa cante Crazy Win, pe la ora1, ne-am retras si noi discret si ne-am dus la casele noastre. Noapte buna, #rma2010 :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu