19 octombrie 2011

Gala Premiilor in Educatie 2011

          De (foarte) curând au luat sfârșit înscrierile pentru Gala Premiilor în Educație, iar orașul și județul nostru sunt destul de binișor reprezentate. Ca un cetățean responsabil și interesat de sistemul educațional din România ce mă aflu, mi-am făcut cont și mă pregătesc să votez, ceea ce vă urez și vouă. Dacă îmi permiteți, vă las mai jos câteva sugestii și recomandări subiective:

Bibliotecarul anului - Dorina Braloștițeanu de la Biblioteca Orășenească Filiași
ONG-ul anului în domeniul educației - AIESEC România
Cel mai bun proiect educațional - Grow
Profesorul preuniversitar al anului - Adriana Giju de la CN Carol I sau Georgeta Manafu de la LT Tudor Arghezi

          Le doresc multe voturi și la mai mare tuturor celor de mai sus și sper să nu mai doarmă Craiova ca anul trecut! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu