10 ianuarie 2013

Urmaresti sportul doljean? Sustine-l in Campionatul National de Stiri Sportive

Cu excepția articolelor de curiozități sportive de pe Stiati.ro și Intrebari-si-raspunsuri.ro pe care le citesc frecvent, nu mă pot lăuda ca fiind o mare cititoare, cunoscătoare și consumatoare de sport și sport local, mai ales în această lungă perioadă în care toți oltenii suferim din cauza lipsei din peisajul sportiv autohton a echipei fanion de fotbal Universitatea Craiova. Cu toate acestea, nu pot fi nici indiferentă la creșterea în popularitate în rândul suporterilor craioveni a celorlalte sporturi de echipă (handbal, baschet, volei) ale SCM U Craiova, ce se datorează în principal inaugurării Sălii Polivalente din Craiova în luna noiembrie 2012 (la care, spre rușinea mea, n-am reușit să ajung încă).


Îmi propun, așadar, ca în perioada următoare să merg la cât mai multe partide pentru a recăpăta măcar o parte din acel frumos sentiment de "Ținem cu echipa noastră / Și la bine și la greu. / O iubire alb albastră / La Craiova e mereu". Mi-ar face mare plăcere dacă aș întâlni acolo cât mai mulți bloggeri și jurnaliști craioveni* care să le insufle din nou oltenilor dragostea față de sport și față de culorile reprezentative, dar și mândria de suporter în fața unei țări întregi. (*Mă bate Ăl de Sus dacă nu recunosc aici, public, că am citit o grămadă de articole și am văzut multe poze de la meciuri, făcute de cei de la Craiova Forum, Ghid Sportiv și Gazeta de Sud, cărora le apreciez munca, și dacă nu spun drept să eu mă refeream să mergem în grup mai organizat).
Foto via facebook.com/craiovaforum


Și dacă tot mă apucai să pun țara la cale, m-aș mai înhăma la o treabă foarte interesantă, la care invit toți cititorii mei suporteri olteni să mi se alăture: să promovăm sportul doljean în cadrul Campionatului Național de Știri Sportive de pe sportlocal.ro. Pentru că niciunei competiții serioase nu îi lipsește regulamentul, la acest link îl găsiți pe cel al acestui campionat interjudețean. Trebuie să știți, de asemenea, că judeţul care va câştiga toate meciurile din campionat va fi desemnat Campion Naţional la promovarea sportului local, iar prima întâlnire a membrilor site-ului sportlocal.ro se va desfăşura în judeţul respectiv, dar și că cel mai activ participant la Campionatul Național de Știri Sportive va primi un premiu în valoare de 100 euro, care mie mult mi-ar plăcea să ajungă la un doljean. 

Ce ziceți, ne băgăm? :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu