06 noiembrie 2010

Zi de primavara la Craiova

       Astazi a fost o zi superba la Craiova; primavara in toata puterea cuvantului! Si pentru ca o asemenea zi nu se poate trai doar din casa/apartament si nu se poate simti din varful patului, am decis sa fac un teambuilding (adica o plimbare) cu mama prin Parcul Romanescu. Nu mai fusesem de ceva vreme, asa ca am ramas impresionate de cat de frumos arata parcul toamna (coloristica, in primul rand) si de cat de populat este, in special de parinti iesiti cu brotaceii la plimbare.
       Si pentru ca am deschis subiectul cu brotaceii, trebuie sa mai povestesc o intamplare hazlie a carei protagonista a fost o fetita de vreo 5-6 anisori. Urcand noi treptele ca sa ajungem pe Podul Suspendat, chiar in capatul scarii era o cruce langa care ardeau niste lumanari si fusesera puse cateva buchetele de flori. Fetita cu pricina, trecand pe acolo de manuta cu taticul, se oprise in fata crucii si incepuse sa intrebe ce si cine e acolo. Taticul, citind pe cruce numele unui barbat, i-a raspuns ca e un nene care a murit, dar ca nu il cunosc ei si ca nu au treaba cu el. Moment in care fetita, cu cea mai mare inocenta, zice: - Nu am altceva ce sa fac decat sa ii urez sanatate! Stiu ca nu e amuzant deloc, dar in momentul ala si eu si mama, dar si taticul fetitei, nu ne-am mai putut abtine si am izbucnit in ras. Sanatate mortului! Pana una-alta, sanatate si voua, viilor! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu