16 decembrie 2011

Care-i faza cu "see you"?

De câteva zile văd cuvintele astea două peste tot, mai ales acolo unde nu ar trebui. Din câte îmi dau eu seama, apar în locul prepoziției "cu", dar care este cauză? Și, mai ales, este o eroare de la mine sau chiar așa apar pentru toată lumea? Mi-au sărit în ochi în comentariile de pe Facebook la campania Salvează Crăciunul cu un like, dar și într-un comentariu la un articol de pe blogul lui Toma Nicolau; dovezile mai jos. Deci, care-i faza cu "see you"?


17 comentarii:

  1. Ai vreun shortcut pe undeva setat :D

    In browser zic

    cu = see you

    RăspundețiȘtergere
  2. c - see
    u - you
    e ceva din browser clar.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lucian & sunkid: ma prinsesem intre timp ca cu=see you, de la browser incolo, insa, m-ati pierdut... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vezi ce extensii ai instalate si dupa opreste-le pe rand si vezi care face probleme.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lucian: Zicea cineva pe Twitter ca "e un auto correct de la Facebook. Cel care a implementat formularul de comentarii trebuie să debifeze corectorul gramatical". De la extensii nu are cum sa fie, am vreo trei si alea fara legatura. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. O explicatie (si o solutie pentru administratorul aplicatiei / formularului de comentarii), aici: http://www.techarena.ro/rezolvare-facebook-comments-social-plugin-for-wordpress-cu-see-you/

    RăspundețiȘtergere
  7. Aceasta problema o au unii :)) nu e de la browser sau altceva pur si simplu unii utilizeaza aceasta forma de salut din lb. engleza see you pentru a innlocui "cu" din lb. romana si ei considera ca sunt mai speciali :)) dar defapt o dau in penibil . Am citit multe comentarii cu tema "see you" si multi s-au luat la cearta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. să-mi bag pula ce prost ești

      Ștergere
    2. hahaha, pe bune? si "a innlocui" e problema pe care o ai tu cu "a inlocui"? :))

      Ștergere
  8. Poate sa fie si o problema cum spune Alexandra despre acea aplicatie , insa unii utilizeaza aceasta expresie din obisnuinta deja.

    RăspundețiȘtergere
  9. Uitam limba romana!! o dam in penibil cu limba engleza. Se apropie bac ul acolo sa vezi spectacol!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se apropie BAC-ul si acolo o sa le spuna corectorii "see you" la toamna! :))

      Ștergere
  10. http://www.techarena.ro/rezolvare-facebook-comments-social-plugin-for-wordpress-cu-see-you/

    E virusata imi zice bitdefender.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avast-ul meu nu imi arata nimic. Da-mi un mesaj prin formularul de contact si iti trimit articolul pe mail daca iti e frica sa nu iei virusi. :)

      Ștergere
  11. problema asta o am si eu. Am vazut-o si la altii deci cel mai probabil e de la facebook

    RăspundețiȘtergere
  12. eu nu am problema asta. sunt de acord cu anonimul de mai sus. Penibili

    RăspundețiȘtergere