10 decembrie 2012

Cutia de pantofi

Oița mea creață
Ca în fiecare an, înainte de Crăciun sau Paște, bănuții strânși în oița mea creață încep să se agite. Se tem, probabil, că-i voi pune iarăși, a nu-mai-știu-câta-oară, într-o urnă umanitară. Însă anul acesta cred că voi face cu ei ceva mult mai interesant. Îi voi transforma în produse și obiecte pe care le voi depozita, apoi, într-o  cutie de pantofi. Iar aceasta nu va fi una oarecare, ci una specială... Prin proiectul ShoeBox 2012, cutia mea de pantofi va aduce zâmbete pe chipul unui copil provenind dintr-o familie săracă sau dezorganizată. Să vă explic cum...
Ingrediente inițiale
Cutia magică

Întâi și întâi, am amestecat cu grijă una bucată cutie pantofi, un sul de hârtie de împachetat, o foarfecă și scotch. După ce am adăugat niscaiva ingrediente magice (anume îndemânare și experiență la împachetat cadouri), a rezultat frumoasa cutiuță din imagine, care, după cum preconizez eu (dar mai ales după culoarea deosebită și după lucrătura minuțioasă a decorațiunii), e destinată să ajungă la o domnișoara. Căci după ce o voi umple cu diverse obiecte trebuincioase, o voi trimite ca din partea lui Moș Crăciun, alături de cele mai bune gânduri ale mele, către un copil care are nevoie de puțină speranță în viața lui.

Dacă vreți să trimiteți și voi cutia voastră de pantofi, puteți afla mai multe detalii de aici. Colete se strâng în mai multe orașe din țară, inclusiv în Craiova, unde persoane de contact sunt Rareș Cojocaru (0753 777 081) și Radu Ionescu (0726 179 780). Aștept să văd cât mai multe cutii craiovene. Ce ziceți? :)


6 comentarii:

  1. Multumesc pentru articol, Alexandra. Sper sa stangem cat mai multe :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper si eu! Te tin la curent si vedem cum facem sa ti le aducem cand le strangem de la lume! :)

      Ștergere
  2. E 18, sigur?! Pe site scrie 15 :( nu mai am timp sa-mi fac cutia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana, ia legatura cu responsabilul de la tine din oras. Eu am vorbit cu Rares, cel care se ocupa de cutiile din Craiova, si am putut ajusta putin termenul, tocmai pentru ca s-a aflat tarziu de proiect si lumea nu avea timp sa pregateasca cutiutele. :)

      Ștergere